اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان خبر داد

جمع‌آوری 245 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 245 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 245 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم استان زنجان در 10 روز گذشته از اسفند ماه امسال همچون ماه‌های گذشته همکاری و مشارکت مطلوبی در طرح‌های اجرایی کمیته امداد داشتند.

وی با بیان اینکه این ماه نیز بیشترین میزان مشارکت مردم استان در قالب طرح اکرام ایتام بوده است، اضافه کرد: در مدت مذکور 202 میلیون و 316 هزار و 750 ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به جذب 10 حامی و واگذاری 10 یتیم در 10 روز گذشته از اسفند ماه افزود: در مدت مذکور یک میلیون و 900 هزار ریال کمک نیز در قالب طرح شفا جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه به جمع‌آوری یک میلیون و 555 هزار و 600 ریال صدقه در این مرکز نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در این مدت 400 هزار ریال کمک مردمی در قالب احساسات جمع‌آوری شد.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع‌آوری 150 هزار ریال کمک مردمی در قالب فطریه، افزود: همچنین در این مدت 50 هزار ریال کفاره در خانه انفاق استان زنجان جمع‌آوری شده است.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری 500 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین خاطرنشان کرد: در مدت اعلام شده 37 میلیون و 439 هزار ریال کمک غیر نقدی نیز در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

*آمادگی امدادگران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی امدادگران خانه انفاق زنجان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری خبر داد و افزود: امدادگران خانه انفاق زنجان در این ایام همچون سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری را دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری همزمان با هفته احسان و نیکوکاری انجام می‌شود، ادامه داد: امدادگران در این ایام از ساعت 7.30 صبح تا 20 شب آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان یادآور شد: مردم نوع‌دوست و خیر استان زنجان به منظور تحویل هدایای نقدی و غیرنقدی خود می‌توانند، به دفاتر 11گانه کمیته امداد و خانه انفاق زنجان مراجعه و بار دیگر شادی‌های خود را با خانواده‌های نیازمند و در آستانه سال نو تقسیم کنند.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خانه انفاق زنجان محدود به ایام خاصی از سال نبوده و این مرکز به منظور سهولت در امور خیرین ایجاد شده است، لذا مردم نوع‌دوست استان در ایام مختلف سال با مراجعه به این مرکز می‌توانند، هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند به امدادگران خانه انفاق تحویل دهند.

گفتنی است، از دیگر برنامه‌های اجرایی خانه انفاق در هفته احسان، ارسال پیامک به حامیان به منظور حضور فعال در جشن نیکوکاری، حامی‌یابی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین و ... است.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول