اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد

مشارکت دستگاه‌های اجرایی در احداث پارک موزه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:‌مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای احداث پارک موزه دفاع مقدس زنجان ضروری است.

مشارکت دستگاه‌های اجرایی در احداث پارک موزه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور امشب در ستاد پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان، اظهار کرد: برای احداث پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان 10 هزار و 480 مترمربع از سوی اداره کل راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ذیربط می‌توانند تا زمان اخذ پروانه احداث نسبت به اجرایی کردن این پروژه اقدام کنند، افزود: اخذ پروانه نیز برای این پروژه انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر ضرورت آغاز فعالیت‌های اجرایی این پروژه تاکید کرد و گفت: باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه این زمین طی قراردادی برای احداث پارک موزه دفاع مقدس به تصویب کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان رسیده است، افزود: از نظر قانونی ممنوعیتی برای آغاز به کار این پروژه وجود ندارد.

*تشکیل ستاد پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان

باباپور بر ضرورت تشکیل ستاد پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان تاکید کرد و گفت: با آغاز فعالیت‌های پارک موزه تشکیل ستاد می‌تواند روند اجرایی پروژه را بهبود بخشد.

وی مشارکت دستگاه‌های اجرایی را در احداث این پارک موزه مهم ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی به سهم خود می‌توانند در این پارک موزه سهیم شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان برگزاری جلسات منظم برای احداث این پارک را خواستار شد و افزود: دستگاه‌های عضو این ستاد می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از آمادگی اداره کل راه و شهرسازی برای احداث این پارک موزه خبر داد و افزود: در زمینه تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین این اداره کل آماده همکاری برای اجرای این پروژه است.

*همکاری در پارک موزه ادای دین به رزمندگان است

باباپور با بیان اینکه احداث پارک موزه دفاع مقدس اقدامی فرهنگی و ماندگار در جامعه محسوب می‌شود، افزود: همکاری در این پروژه ادای دین به رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

شهردار زنجان نیز در ادامه این جلسه از همکاری شهرداری زنجان برای احداث پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: احداث پارک موزه در استان‌های کشور در مجموعه‌های فرهنگی و گردشگری بوده و آثار مثبتی داشته است.

حبیب ملائی‌یگانه خاطرنشان کرد:‌ برای احداث پارک موزه دفاع مقدس استان شهرداری آماده هر گونه همکاری است.

انتهای پیام/73003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول