اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان حدود 11 ‌هزار ‌ورزشکار بانوی سازماندهی شده دارد

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان ‌زنجان تعداد ورزشکاران بانوی سازماندهی شده را در سطح این استان ‌10 هزار و 630 نفر اعلام کرد و گفت: 198 هیئت ورزشی بانوان در استان زنجان فعال است.

زنجان حدود 11 ‌هزار ‌ورزشکار بانوی سازماندهی شده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریده عینی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان به کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران بانوی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ این مدال‌ها در مسابقات مختلف بین‌المللی کسب شده است.

*برگزاری 128 مسابقه استانی

وی از برگزاری 85 کلاس داوری در استان خبر داد و افزود: استان زنجان طی سال‌جاری 128 مسابقه استانی برگزار کرده است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به میزبانی 21 مورد مسابقات قهرمانی بانوان کشور توسط استان زنجان اشاره و تصریح کرد: 65 تیم هم به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند.

وی به حضور تیم ورزشی بانوان استان زنجان در لیگ‌های کشور اشاره و اضافه کرد: 11 تیم از استان زنجان در لیگ برتر، چهار تیم در دسته یک، سه تیم هم در دسته دو و سه حضور دارند.

*راهیابی 87 نفر به اردوهای تیم ملی

عینی تعداد ورزشکاران راه‌یافته به اردو‌های تیم ملی را 87 تیم اعلام و ادامه داد: سه بانوی زنجانی هم در ریاست هیئت‌های ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی شطرنج، هاکی و ورزش‌های همگانی را ورزش‌هایی اعلام کرد که با ریاست بانوان اداره می‌شود.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تعداد ورزشکاران سازمان‌دهی شده را در سطح استان زنجان 10 هزار و 630 نفر اعلام کرد و گفت: 198 هیئت ورزشی بانوان در استان فعال است.

وی گفت: حمایت از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر، صدور مجوز به سازمان‌های مردم‌نهاد ویژه بانوان، حمایت از برگزاری اردوهای فرهنگی ویژه بانوان با همکاری بسیج ورزشکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، شناسایی بانوان فرهیخته جوان استان و ساماندهی برخی از آنها در شبکه‌های تخصصی جوانان، ساماندهی و حمایت از برنامه‌های محتوایی بیش از 200 پایگاه اوقات فراغت ویژه بانوان از جمله اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در حوزه بانوان است.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول