اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 اسفندماه 1392

بلوار 75 متری رضوی مشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: پروژه بلوار 75 متری رضوی 16 اسفندماه امسال با حضور شهردار مشهد و مردم منطقه افتتاح می‌شود.

بلوار 75 متری رضوی مشهد افتتاح می‌شود

سعید حسینقلی‌زاده مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با بلوار 75 متری رضوی اظهار کرد: شهرداری مشهد همواره به مناطق کم ‌برخوردار توجه بیشتری داشته و در این راستا سعی در اجرای پروژه‌های عمرانی برای بهبود این مناطق کرده است و با بررسی‌های انجام شده به خاطر نداشتن ایمنی در این منطقه تصمیم به اجرای پروژه بلوار 75 متری رضوی با برآورد هزینه اولیه 13.5 میلیارد تومان گرفت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با اشاره به اهداف اجرای پروژه بلوار 75 متری رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این منطقه محل عبور ماشین‌های سنگین بود بار ترافیکی سنگینی ایجاد می‌شد و از طرف دیگر راه عبور مردم عباس‌آباد، شهرک شهید رجایی و میامی از این محل است که به خاطر باریک بودن معبر تلفات بیش از حد و جان مردم در معرض خطر قرار داشت.

حسینقلی‌زاده مقدم یادآور شد: با توجه به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرده بود که هر سه روز به طور متوسط این منطقه یک کشته دارد با احداث این بلوار شرایط ترافیکی ایمن شده و با عبور عابر پیاده از گذرگاه این آمار به صفر نزدیک می‌شود.

وی تصریح کرد: این بلوار 3.5 کیلومتر و دارای یک مسیر تندرو، دو مسیر کندرو ویک کنارگذر است و بالغ بر 100 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد افزود: بلوار 75 متری رضوی دو زیر پروژه شامل احداث کانال برای جمع‌آوری آب‌های شهرک شهید رجایی و آب‌های سطحی عباس‌آباد دارد تا با جمع‌آوری آب‌های روان و فاضلاب در کانال سرپوشیده، آلودگی روان آب‌ها را برطرف و بهداشت عمومی منطقه را تامین کند.

حسینقلی‌زاده مقدم افزود: علی‌رغم مشکلات اقتصادی که در امسال به وجود آمد این پروژه به صورت امانی اجرا و با 10 میلیارد تومان به پایان رسید و 3.5 میلیارد تومان صرفه‌جویی شد.

وی با بیان اینکه برای افتتاح این پروژه قبل از سال جدید شهرداری به صورت شبانه‌روزی کار کرده تاکید کرد: پروژه  بلوار 75 متری رضوی 16 اسفند ماه امسال با حضور شهردار مشهد و مردم منطقه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/70022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول