اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی ولایت‌پذیری و بصیرت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن اطاعت‌پذیری محض از فرامین مقام معظم رهبری و آراسته شدن به حرکت بی‌بدیل بصیرت است.

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی ولایت‌پذیری و بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست با عده‌ای از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های اردبیل با شنیدن دغدغه‌ها، مسایل و مشکلات دانشجویان اظهار داشت: امروز در کنار هجمه اقتصادی و تحریم‌های هوشمندانه در این حوزه به ادعای دشمن، استکبار جهانی تهاجم همه‌جانبه فرهنگی را نیز علیه این ملت تدارک دیده است تا شاید از این طریق بتواند ضربه‌ای مهلک به پیکره نظام اسلامی و انقلاب ارزشی وارد کند.

وی تصریح کرد:‌ برای مقابله جوانان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان آشنایی با فداکاری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس که تضمین‌کننده انقلاب اسلامی در مواجهه با همه بحران‌های پیش روی ملت ایران بوده است در سایه اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری بهترین راهکار در مقابله با تهاجم فرهنگی در نظر گرفته شده است.

دبیر خاطر نشان کرد:‌ حرکت خوب و ارزشمندی که دانشجویان بسیجی برای ساماندهی و اعزام خودجوش دانشجویان در قالب راهیان نور و اعزام به مناطق عملیاتی جنوب با هدف شناساندن یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس صورت گرفته است بزرگ‌ترین میراث انقلاب اسلامی و امانت ماندگار حرکتی ارزشی و فرهنگی گرانبها است.

این مسئول در ادامه آرامش و امنیت امروز جامعه اسلامی را مدیون از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان دانست و اضافه کرد: فرزندان این مرز و بوم دو دهه پیش بهترین تصویری از عشق و ارادت به ساحت سیدالشهدا را در جنگ تمام عیار مقابل کفر به نمایش گذاشتند که نتیجه آن امروز عزت و بالندگی روزافزون است.

وی بیان کرد:‌ انتقال مفاهیم جنگ، یادآوری ایثارگری‌های آن دوران سخت و اطلاع‌رسانی در زمینه مظلومیت و اقتدار فرزندان ملت به عنوان یک سند تاریخی ماندگار و هویت افتخارآمیز ملی است.

فرماندار اردبیل یادآور شد: امروز وظیفه داریم به عنوان ارزش‌های دینی و انقلابی صادقانه و با حفظ امانتداری این سرمایه‌های عظیم را به نسل‌های آینده منتقل کرده و تبیین درستی از شرایط داشته باشیم.

دبیر وظیفه دانشجویان بسیجی در زمینه پاسداشت ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس را سنگین‌تر و از حرکت ارزشمند دانشجویان بسیجی در ساماندهی راهیان نور قدردانی کرد.

وی گفت: ‌راهیان نور برای جوانان لذتی معنوی دارد که امیدواریم آنهایی که این لذت را نچشیده‌اند نوروز امسال با کاروان راهیان نور همسفر شده و از این فضای معنوی بهتر و شایسته‌تر استفاده کنند.

هزینه‌کرد یک میلیارد تومانی برای مجتمع آموزشی و خوابگاه شیخ مفید اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل همچنین عصر امروز در بازدید از مجتمع آموزشی و خوابگاه شیخ مفید اردبیل افزود: تاکنون برای این مجتمع یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که با تخصیص اعتبارات لازم دیگر این مجموعه تکمیل و تجهیز می‌شود.

کاظم دبیر تصریح کرد:‌ با تجهیز و تکمیل مجتمع آموزشی و خوابگاه مورد نظر در سال آینده از این فضا بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این مجتمع آموزشی در زیربنایی به مساحت سه هزار و 550 متر مربع بنا شده است که گنجایش 350 دانش‌آموز را نیز در خوابگاه مورد نظر دارد.

انتهای پیام/62001‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول