اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

گروه‌های تبلیغی نقش بسزایی در بی‌اثر کردن تهاجم فرهنگی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت گروه‌های تبلیغی می‌تواند تهاجم فرهنگی بی‌امان دشمن را بی‌اثر کرده و نقش بسزایی در ارتقای آگاهی و اطلاعات دینی مردم ایفا کند.

گروه‌های تبلیغی نقش بسزایی در بی‌اثر کردن تهاجم فرهنگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌عباس موسوی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه گروه‌های تبلیغی گفت: این نمایشگاه امسال با نام جلوه‌های تبلیغ گروهی برگزار شد و نسبت به نخستین نمایشگاه که دستاوردهای تبلیغ گروهی بود به طور کامل متفاوت بود و رویکرد جدیدی را دنبال می‌کرد و گروه‌ها هم در این نمایشگاه به صورت جدی وارد عرصه شدند.

وی افزود: کیفیت فعالیت‌هایی که گروه‌های تبلیغی در این نمایشگاه عرضه کردند بسیار نسبت به گذشته متفاوت بود و همین امر موجب شد تا حضور بازدیدکنندگان بیشتری از اقشار مختلف مردم و مسئولان دستگاه‌ها را در این نمایشگاه شاهد باشیم.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فضای فرهنگی نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی گفت: فضای حاکم بر نمایشگاه بسیار اثرگذار بود و امیدواریم بتواند منشأ اثر در راستای هم‌افزایی بیشتر و معرفی الگوهای کار تبلیغ گروهی و الگوسازی میان مبلغان، حوزه‌های علمیه و جامعه طلاب شود.

وی اظهار داشت: انسان وقتی فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی را از نزدیک می‌بیند متوجه می‌شود که کارهای شگرفی توسط مبلغین در عرصه تبلیغ دینی انجام شده که حضور در مناطق محروم و آسیب پذیر از جمله این فعالیت‌ها است.

موسوی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد: فعالیت تخصصی گروه‌های تبلیغی می‌تواند تهاجم فرهنگی بی‌امان دشمن را بی‌اثر کرده و نقش بسزایی در ارتقای آگاهی و اطلاعات دینی مردم ایفا کند.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول