اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

22 بهمن روز ولایت‌پذیری ملت است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای گفت: 22 بهمن روز ملتی است که زن و مرد، جوان و نوجوان در حرکت عظیم خویش درس ولایت‌پذیری را مرور خواهند کرد.

22 بهمن روز ولایت‌پذیری ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در متن این بیانیه آمده است: 22 بهمن جشن خجسته آحاد ایرانیان، روز رسیدن به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، روز وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران است و ملت‌های جهان به تأسی از این وحدت برخاسته از آموزه‌های اسلام درس بیداری و آگاهی می‌آموزند.

این بیانیه می‌افزاید: 22 بهمن روز ملتی است که زن و مرد، جوان و نوجوان در حرکت عظیم خویش درس ولایت‌پذیری را مرور خواهند کرد تا دشمنان نظام مقدس اسلامی از شعور انقلابی ملت شرمگین شوند و دست از توطئه های بیهوده بردارند.

این بیانیه اضافه می‌کند: 22 بهمن فرصتی است که در آن هزاران جوان دانشمند ایران و آحاد ملت دست در دست هم می دهند تا از تحریم‌های کور دشمن به نفع استقلال اقتصادی و تحکیم تولید ملی بهره گیرند، در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شرمساران و فریفتگان خواهند فهمید که ملت ایران بر آسمان ولایت فقیه سر می‌ساید و یاوه سرایان بی‌خرد را شرمنده حضور خویش خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک ملت مسلمان ایران نشان داده‌اند که تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ((مدظله العالی)) آماده مبارزه با همه فتنه‌های داخلی و خارجی هستند، این بار نیز که دشمنان با همدستی یکدیگر تحریم‌های مغرضانه‌ای علیه ملت ایران تدارک دیده‌اند و برخی افراد نیز در همسویی با تحریم‌ها، همدلی مردم را نادیده می‌انگارند و خواهند دید که ملت ایران در سراسر کشور حضور مقتدرانه خویش را به اثبات خواهند رساند تا معاندان بدانند که این ملت همواره در تاریخ انقلاب اسلامی پشتیبان ولایت فقیه بوده و مقتدای خویش را تنها نخواهد گذاشت.

این بیانیه می‌افزاید: مردم خداجوی استان قزوین نیز در این جشن بزرگ انقلاب همانند طلیعه‌داری خود در 9 دی ماه سال 88 نشان خواهند داد که حضور بی‌شمار آنان قوت قلب برای دلسوزان انقلاب اسلامی و گامی بلند برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در راستای حفظ همبستگی ملی و پیشرفت و تعالی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/77002/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول