اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یاداشت/

قلم، سخن و عمل؛ معیاری برای ولایت‌پذیری ما

خبرگزاری فارس: بدون تردید نصیحت مشوقانه مقام معظم رهبری به سران قوای سه‌گانه، در شرایط کنونی کشور که معظم‌له آن را به پیچ مهم تاریخی تعبیر نموده‌اند، می‌تواند نقشه راهی برای همگان در راستای پیشرفت و تعالی کشور باشد.‌

قلم، سخن و عمل؛ معیاری برای ولایت‌پذیری ما

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منویات مقام معظم رهبری نقشه راهی است که می‌تواند همه ما را در رسیدن به سر منزل مقصود یاری نموده و علاوه بر مایوس کردن دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه و پایدار کشور را فراهم آورد.

در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده خارجی با تهدیدها و تحریم‌های گسترده اقتصادی از یکسو و فتنه‌گران و جریانات انحرافی داخلی از سوی دیگر با قلم، سخن و عمل خود سعی در متشنج نمودن اوضاع کشور دارند، در حقیقت چنگ زدن به ریسمان ولایت و تأسی از بیانات گهربار رهبر فرزانه انقلاب می‌تواند تنها عامل پشت سر گذاشتن این پیچ عظیم تاریخی در مسیر پیشرفت کشور باشد.

از سوی دیگر بیانات داهیانه معظم‌له در خصوص استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و یادآور شدن نقش و تاثیرگذاری رژیم صهیونیستی در کشورهای غربی مذاکره کننده با ایران و همچنین یادآوری دروغ‌پردازی رسانه‌ای دشمنان علیه ملت بزرگوار ایران، چراغ راهی شد برای کسانی که در این شرایط ویژه کشور با کوته‌بینی به پیشنهاد گفت‌وگو با طرف مقابل دل خوش کرده بودند.

در همین راستا رهبر فرزانه انقلاب علاوه بر اینکه گفت‌وگوی مستقیم بر مبنای رفتار منطقی طرف مقابل را نفی نکردند، همواره بر این نکته اساسی تاکید نموده‌اند که مسئولین ارشد نظام به هیچ عنوان نباید ذره‌ای از عزت و آبرو و غرور ملی مردم بزرگوار ایران اسلامی در مواجهه با کشورهای غربی را به عنوان بهای مذاکرات پرداخت نمایند.

قاطعیت و شدت عمل در مقابل دشمنان، فتنه‌گران و جریانات انحرافی و در مقابل رأفت و محبت و تواضع در قبال ملت بزرگوار ایران شاید یکی از ویژگی‌های بارزی است که آنرا باید در معظم‌له یافت.

ایشان حتی در بحران‌های ایجاد شده توسط عوامل فتنه نیز با رافت اسلامی برخورد کردند و در مسائل پیش آمده در بین سران قوا، با نصیحت مشوقانه گلایه‌های خود را مطرح فرمودند.

و حالا پس از گذشت چند روز از بیانات داهیانه ایشان، به راستی وظیفه ما در مقابل این همه بزرگواری، بزرگ‌منشی، تواضع ، محبت و دوراندیشی چیست؟ به راستی به چه میزان توانسته‌ایم وظیفه خود را در قبال ولی امر خود به انجام برسانیم و تا چه میزان توانسته‌ایم با قلم، سخن و عمل خود معظم‌له را شادمان و از خود راضی نماییم.

یادمان باشد ایشان در فرمایشات داهیانه‌شان به این نکته اشاره داشتند که « فعلا کسانی که اشتباه کرده‌اند را نصیحت می‌کنم» و این یعنی اینکه ایشان با بزرگواری منحصر به فردشان فرصت جبران خطای ما را فراهم نموده و زمینه جبران آن را برای ما باز نموده‌اند. باشد که از این بزرگ‌منشی درس بگیریم و اشتباهاتمان را جبران نماییم.

امید که همه ما وظیفه خود را در قبال ولایت امر و ملتمان به نحو مطلوب انجام داده و در فردای قیامت شرمسار محضر خدا و خلق خدا نباشیم.

انتهای پیام/79008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول