اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان:

مسئولان در تایید صلاحیت کاندیداها اغماض نکنند/ ولایت‎پذیری مطالبه مردم از رئیس‌جمهور آینده

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان گفت: مسئولان در تایید صلاحیت کاندیداها اغماض نکنند.

مسئولان در تایید صلاحیت کاندیداها اغماض نکنند/ ولایت‎پذیری مطالبه مردم از رئیس‌جمهور آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قنبر اکبری صبح امروز در جمع خواهران بسیجیان گلستان با تاکید بر اینکه هیچ قدرت استکباری توان مقابله با ایران را ندارد اظهار داشت: اربابان اسرائیل باید بدانند با اولین اشتباه، آن سخنِ زیبای امام که «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» را محقق می‎کنیم.

وی در خصوص آمادگی و توان نظامی ایران در برابر هرگونه حمله احتمالی اسرائیل چگونه است اذعان داشت: ایران کشوری همراه با تمدن و سابقه چندین هزار ساله است که یک کشور غاصب و رژیم جعلی اسرائیل نمی‎تواند در برابر ایران قد علم کند و این مسئله را با مطالعه چند کتاب تاریخی و سوابق کشورها نیز به وضوح می‎توان دریافت.

اکبری افزود: ایران بنا ندارد که مستقیم با اسرائیل درگیر شود ولی با کوچک‌ترین خطای استراتژیک اسرائیل، نیروهای مسلح خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان‎شکنی به آنها خواهند داد.

* مسئولان در تائید صلاحیت کاندیداها اغماض نکنند

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان در خصوص در پیش بودن دو حادثه مهم انتخابات و تلاش دشمن برای ملتهب کردن فضای جامعه تصریح کرد: مسئولان امنیتی، اجرایی و نظارتی باید درایت داشته باشند و فضا را برای دسترسی کاندیدای اصلح فراهم کنند.

اکبری با تاکید بر اینکه مسئولان در تایید صلاحیت کاندیداها اغماض نکنند، متذکر شد: اگر مسئولان در این امر سهل‎انگاری نداشته باشند مردم در تصمیم‎گیری خود دچار مشکل نخواهند شد.

وی بیان داشت: مسئولان نظام در حیطه مسئولیت‎شان باید خدمتگزار مردم و نه ترسیم‌کننده نظام باشند.

* گاهی اوقات افرادی در مسند ریاست‌جمهوری قرار گرفتند که به نفع انقلاب نبوده است

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان؛ نقش مردم را در دو حوزه مهم خواند و گفت: مردم ضمن توجه به انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات باید گذشته را نیز مدنظر داشته باشند چراکه گاهی اوقات با انتخاب مردم، افرادی در مسند ریاست‌جمهوری قرار گرفتند که به نفع انقلاب نبوده است.

اکبری با تاکید بر اینکه مسئولان فرمانبر باشند نه فرمانده تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب مردم باید کارهای به زمین مانده نظام را انجام دهد و بداند که ترسیم‎کننده سیاست‎های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری اعمال می‎شود.

* ولایت‎پذیری و ولایتمداری مطالبه مردم از رئیس‌جمهور آینده ایران

وی اضافه کرد: فردی که در نهایت با رای مردم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‎شود نباید دچار کبر و غرور شده و فکر کند حالا که رئیس‌جمهور است باید سیاست کلی نظام را تغییر دهد بنابراین از رئیس‌جمهور آینده، انتظار ولایت‎پذیری و ولایتمداری یک ضرورت و مطالبه جدی است.

انتهای پیام/2307/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول