اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌‌غربی:

بزرگ‌ترین سرمایه هر سیستم اداری نیروی انسانی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر سیستم اداری نیروی انسانی است.

بزرگ‌ترین سرمایه هر سیستم اداری نیروی انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، محمد طالبی ظهر امروز در سفر به شهرستان تکاب در دیدار با کارکنان فرمانداری تکاب، اظهار داشت: در حال حاضر در جنگ نرم قرار داریم و باید خود را به سلاح‌های لازم برای مقابله با این جنگ تجهیز کنیم.

وی با اشاره به توطئه دشمنان نظام، تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش برای بر هم زدن نظم و آرامش موجود هستند ولی هیچ‌وقت نتوانسته‌اند به موفقیت برسند.

طالبی با بیان اینکه ضربه زدن به اعتقادات دینی مردم از راهبردهای دشمنان نظام است، افزود: مردم ایران اسلامی همواره این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌ غربی با اشاره به بصیرت و آگاهی ملت ایران، خاطرنشان کرد: بصیرت و هوشیاری ملت ایران برای جهانیان به اثبات رسیده است.

طالبی نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه عنوان کرد و گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر سیستم اداری نیروی انسانی است.

وی با تاکید بر قدرشناسی این نیروها، خاطرنشان کرد: برای پویایی نیروی انسانی در ادارات و سازمان‌ها باید تلاش کرد چرا که پویایی نیروی انسانی می‌تواند عامل پیشرفت سیستم اداری باشد.

انتهای پیام/61001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول