اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت خبر داد

راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در پایانه گیل رشت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت از راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در پایانه غرب این شهر «گیل» خبر داد.

راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در پایانه گیل رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن پورفخریان در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به انجام نظرسنجی حوزه مدیریت جدید سازمان پایانه‌های شهرداری به منظور بررسی دقیق نیازها و مسایل و مشکلات پایانه‌ها، اظهار کرد: در این نظرسنجی 63 درصد مسافران خواستار نصب دستگاه خودپرداز در ترمینال گیل بودند.

وی ادامه داد : 29 درصد مسافران خواستار فراهم کردن امکانات سرمایشی و گرمایشی، 29 درصد ایجاد نشستن‌گاه در فضای ترمینال، ایجاد فضای سبز، بهبود و ایجاد سرویس بهداشتی، افزایش امنیت و تامین بیشتر سیستم روشنایی و... بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت برون‌سپاری خدمات نگه‌داری فضا و تاسیسات ترمینال غرب، ایجاد سه پایانه مسافری دیگر در ضلع شمالی، شرق و شمال شرقی رشت با توجه به تردد روزانه زیاد مسافر از شهرهای همجوار رشت را جزء برنامه‌های سازمان پایانه شهرداری عنوان کرد.

وی افزود: راه‌اندازی اتوماسیون اداری به منظور اخذ روزانه عوارض بلیت از تعاونی‌ها جزو برنامه‌هایی است که سازمان تلاش دارد با مشارکت بخش خصوصی ایجاد کند و علاوه بر ایجاد شرایط رفاهی برای مسافران، درآمد پایدار سازمان را افزایش دهد.

پورفخریان، راه‌اندازی اتوماسیون اداری در سازمان پایانه شهرداری به منظور دریافت روزانه عوارض را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: طبق قانون، دریافت پنج درصد عوارض فروش بلیت از تعاونی‌ها، مبلغ 300 میلیون تومان عوارض شرکت‌های سواری و 61 میلیون تومان از عوارض اتوبوسرانی و 180 میلیون تومان حق شارژ و انبار سازمان هنوز دریافت نشده است.

وی خواستار انتقال سه شرکت تعاونی سواری به محوطه داخلی ترمینال غرب شد و خاطرنشان کرد: طبق قانون، تمام تعاونی‌ها باید در محل ترمینال به شهروندان خدمات ارائه دهند و در سنوات گذشته این تعاونی‌ها در فضایی خارج از ترمینال مستقر بودند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت، برچیده شدن 9 دکه در فضای ترمینال و رونق‌بخشی به غرفه‌های سازمان، ایجاد مکان‌هایی برای استراحت مادران، واگذاری تبلیغات محیطی سازمان به بخش خصوصی برای تامین درآمد، ایجاد کلینیک خودرو، نصب تابلوی دیجیتال و... را از دیگر برنامه‌های سازمان پایانه‌های غرب شهر رشت عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول