اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش روابط عمومی ورزش و جوانان استان‌ها صورت گرفت

تقدیر وزارت ورزش از روابط عمومی اداره کل ورزش قم

خبرگزاری فارس: اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان از عملکرد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال 1391 تقدیر کرد.

تقدیر وزارت ورزش از روابط عمومی اداره کل ورزش قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل استان‌های کشور و همچنین فدراسیون‌های ورزشی که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، برترین‌های روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور تجلیل و قدردانی شدند.

در این مراسم که با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، اکبری معاون ساماندهی امور جوانان و ساکی‌زاده مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد در بخش ادارات کل ورزش و جوانان هفت اداره کل به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در بخش فیلم و کلیپ مورد تقدیر قرار گرفت.

این در حالی است که در ارزیابی عملکرد سال 1391 روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، شاخص‌‌های ارزیابی در حوزه جوانان، سایت، خلاقیت و نوآوری، افکار سنجی، تعامل با کارشناسان مرکز، آرشیو اسناد و مدارک، فیلم و کلیپ و پژوهش لحاظ شده‌اند.

بدین ترتیب از سوی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در بخش فیلم و کلیپ به سبب فعالیت‌های رو به رشد خود شایسته تقدیر شناخته شد.

علی آنسته به عنوان مدیر و رضا جعفری به عنوان کارشناس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال‌های 1388 و 1389 نیز به عنوان روابط عمومی برتر کشور از سوی سازمان تربیت بدنی سابق مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول