اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فن‌آوری اطلاعات استانداری خبر داد

آمادگی همه شرایط برای سیستمی کردن خدمات اداری در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فن‌آوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی همه شرایط برای سیستمی کردن خدمات اداری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

آمادگی همه شرایط برای سیستمی کردن خدمات اداری در کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یوسف نجفی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان باشت اظهار کرد: تمام شرایط برای سیستمی کردن خدمات اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است و باید بسیاری از امور ادارات و خدمات‌دهی از این طریق انجام شود.

مدیرکل فن‌آوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تلاش دولت بر خدمات‌رسانی به صورت سریع و تسهیل آن با کاهش هزینه‌ها جلوگیری از اتلاف وقت است از این رو باید همه زمینه را در این راستا فراهم کنیم.

این مسئول افزود: تبادل اطلاعات و ارتباطات دستگاه‌ها با یکدیگر، شهرستانی با مراکز استان و مرکز کشور از اهداف دولت الکترونیک است که دولت در برنامه کاری خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: برخوردار بودن از شبکه‌های اینترنتی و سیستمی کردن فعالیت‌ها و حجم تبادل‌ها و تعاملات در سطح ملی و منطقه‌ای و جهانی از شاخصه‌های توسعه یافتگی در دنیا قلمداد می‌شود از این رو باید تلاش کنیم تا هم بسترهای لازم و هم ابزار و امکانات و نیروهای آموزش دیده در این جهت داشته باشیم.

نجفی فراهم کردن زمینه‌های لازم برای آموزش کاربران و همچنین تأمین ابزار و امکانات رایانه‌ای در دستگاه و واگذاری بسیاری از امور به بخش خصوصی و توسعه دفاتر پیشخوان دولت به دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه شبکه و افزایش سرعت اینترنت و شبکه دیتا و خدمات‌رسانی اینترنتی در روستاها مشکل نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2571/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول