اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آستان قدس رضوی خبر داد

آغاز استخدام نیروی انسانی در آستان قدس رضوی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی گفت: سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از میان داوطلبان واجد شرایط به صورت پیمانی استخدام می‌کند.

آغاز استخدام نیروی انسانی در آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، موسی شربتدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره استخدامی 71 نفر مرد و زن را در رده‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پس از آزمون، مصاحبه و طی مراحل گزینش به استخدام پیمانی این آستان مقدس در می‌آیند.

وی در خصوص رشته‌های شغلی این استخدامی خاطرنشان کرد: این افراد پس از استخدام به عنوان کارشناس طرح و برنامه ـ نظارت و ارزیابی، پژوهش و نظرسنجی، آمار و اطلاعات، مشاوره، فرهنگی سایت، سایت، عمران، معماری، امنیت اطلاعات، سخت‌افزار و نرم‌افزار به کار گرفته می‌شوند.

وی کارشناس فرهنگی زائران غیر ایرانی- کارشناس راهنمای زائر (عرب، اردو و انگلیسی زبان)، اطلاع‌رسانی و ارتباطات، تبلیغات، تولیدات فرهنگی، پاسخگویی ـ نشست‌ها و گروه‌های زیارتی، اداری، علوم قرآنی، سردبیر مجله، چاپ، طراحی و بهداشت را دیگر رشته‌های شغلی عنوان کرد.

شربتدار با اشاره به شرایط عمومی استخدام آستان قدس رضوی گفت: «تدیّن به دین مبین اسلام»، «تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران»، «ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه»، «داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان»، «آشنایی کامل با مهارت‌های ICDL»، «نداشتن اشتغال به کار و تعهد خدمت به مؤسسات دولتی و غیردولتی» و «نداشتن سوء‌پیشینه کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و سلامت و توانایی جسمی و روانی» را از جمله این شرایط ذکر کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 28 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 32 سال است.

شربتدار با اشاره به اینکه ثبت‌نام استخدام آستان قدس رضوی از هفتم اسفندماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: علاقه‌مندان بایستی تا 16 اسفندماه جاری نسبت به ثبت‌نام و واریز فیش بانکی مربوطه اقدام کنند.

وی اذعان داشت: متقاضیان برای اطلاع از نحوه ارسال، تکمیل فرم ثبت‌نام و اطلاع از دروس تخصصی و عمومی رشته‌های شغلی مندرج در آگهی باید به پایگاه آزمون‌های استخدامی آستان قدس رضوی به آدرس azmoon.aqr.ir  مراجعه کنند.

وی ابراز داشت: آزمون استخدامی روز جمعه 25 اسفند ماه 91 برگزار می‌شود و محل و ساعت اجرای آزمون استخدامی هنگام صدور کارت آزمون استخدامی در پایگاه اینترنتی آزمون‌های استخدامی آستان قدس رضوی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

انتهای پیام/70009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول