اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد مبارکه :

توجه به نیروی انسانی در مدیریت جدید دانشگاه آزاد مشهود است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه گفت: توجه خاص به منابع نیروی انسانی و ارتقا جایگاه آنها و فراهم کردن شرایط برای ادامه تحصیل در مدیریت جدید دانشگاه آزاد کشور مشهود است.

توجه به نیروی انسانی در مدیریت جدید دانشگاه آزاد مشهود است

حمید علیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مبارکه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در 38 رشته و مقطع تحصیلی و با 14 هزار  فارغ التحصیل، از افتخارات این شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: نیروی انسانی از ارکان مهم توسعه سازمانی است که از مدیریت دکتر فرهاد دانشجو جای بسی تقدیر است به جهت اینکه در طول مدیریت وی شاهد توجه خاص به منابع نیروی انسانی و ارتقا جایگاه آنها و فراهم کردن شرایط برای ادامه تحصیل و همچنین نگاه ویژه به بهبود وضعیت درآمد و رفاه کارکنان داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه ادامه داد: هیئت امنای استانی دانشگاه با سیاست جدید دکتر دانشجو، رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که شاخص اصلی فعالیت آن تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مسئولان اجرایی شهرستان و استان‌ها در راستای تعالی فرهنگی دانشگاه و جامعه است و مقوله فرهنگ و نقش آن دراثرگذاری فعالیت‌های دانشگاه را دارد، توجه خاص مسئولان را نیاز دارد، چرا که وجود مراکز آموزش عالی سبب بهبود و توسعه شهر می‌شود.

انتهای پیام/63013/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول