اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری نوروز با مجوز ارشاد امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر نهاد و دستگاهی که می‌خواهد در ایام نوروز برنامه فرهنگی اجرا کند باید مجوز ارشاد را به همراه داشته باشد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری نوروز با مجوز ارشاد امکان‌پذیر است

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اجرای برنامه‌های نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت امامزاده‌ها و گلزار شهدا در آغاز برنامه تحویل سال در این اماکن بسیار مؤثر واقع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برگزاری برخی نمایشگاه‌ها در محل اسکان مسافران و گردشگران موجب گلایه‌مندی و کمبود فضای فیزیکی برای گردشگران و مسافران در ایام نوروز شده است.

کمالوندی ابراز داشت: به منظور آسایش و راحتی مسافران در ایام گردش‌پذیر سال نصب بنرهای خاص به منظور آگاه‌سازی آن‌ها و خدمات‌دهی و ساماندهی مضاعف نانوایی‌های سیار و مجتمع‌های نان می‌تواند رضایت مسافران در سطح این استان را فراهم کرد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی با مجوز ارشاد اسلامی امکان‌پذیر است

وی آب و هوای چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد برای جذب گردشگران را مناسب عنوان کرد و گفت: این استان با طبیعت بکر و چهار فصل بودن آن می‌تواند در جذب توریست و گردشگر بسیار مؤثر واقع شود.

کمالوندی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اخذ و صدور مجوز برنامه‌های فرهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بوده که متولیان اجرایی این برنامه‌ها باید از فیلتر این نهاد عبور کنند.

این مسئول ظرفیت گردش‌پذیری سدهای کوثر و شاه قاسم کهگیلویه و بویراحمد در جذب گردشگر را مهم عنوان کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته و میزان حجم گردشگر پذیری در این مناطق دارای ظرفیت‌های خوبی برای معرفی این استان است.

استفاده از ظرفیت امامزاد‌گان در جذب گردشگران موثر است

وی ظرفیت امامزاده بی بی حکیمه «ع» در گچساران و امامزاده محمود «ع»  قلعه رئیسی در جذب گردشگران را مناسب ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‌ها و متولیان امر دو اکیپ به مدت 20 روز در ایام نوروز در این مکان‌ها به منظور خدمات‌رسانی مضاعف مستقر و ساماندهی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرای برنامه‌های ایام نوروز در میادین و مکان‌های پر رفت و آمد بسیار تاثیرگذار بوده، همچنین برگزاری دعای تحویل سال در گلزار شهدا و اماکن مذهبی باعث تاثیرپذیری خاص و ایجاد حال و هوای معنوی در بین افراد جامعه می‌شود.

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول