اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی کرمان خبر داد

نصب تصاویر شهدا در اتوبوس‌های درون‌شهری کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتوبوسرانی کرمان و حومه گفت: تمام اتوبوس‌های درون‌شهری کرمان به تصاویر شهدای گرانقدر مزین شده‌اند.

نصب تصاویر شهدا در اتوبوس‌های درون‌شهری کرمان

منصور ایرانمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اعتقاد داریم هر مسافری که در اتوبوس سوار می‌شود حداقل 10 دقیقه تا نیم ساعت میهمان ما است و می‌توانیم از این فرصت برای غنی‌سازی اوقات آنها بهره ببریم.

وی گفت: برای اتوبوس‌هایی که سیستم رادیوپخش دارند، سی‌دی‌هایی تهیه شده که در مناسبت‌های ملی و مذهبی از آن استفاده می‌شود.

ایرانمنش ابراز داشت: بدنه و شیشه‌های اتوبوس‌های درون‌شهری کرمان به تمثال شهدا مزین شده است و با این حرکت برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و دوران دفاع مقدس در سطح شهر تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به استفاده از آیات و احادیث در اتوبوس‌های درون‌شهری کرمان بیان داشت: سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه با معاونت پیشگیری از جرم دادگستری همکاری دارد و این مجموعه پوسترهایی برای آشنایی مردم با جرم و قوانین آماده کردند و ما آنها را در معرض دید مسافران قرار داده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: عدم امکانات و نیروی انسانی ماهر و متخصص و همچنین به علت بحث‌های نقدینگی تاکنون نتوانسته‌ایم از ظرفیت مناسب جابه‌جایی مسافران برای پیشبرد اهداف فرهنگی خود استفاده کنیم.

ایرانمنش خاطر نشان کرد: جابه‌جایی 200 هزار نفری مسافر در روز توسط ناوگان اتوبوسرانی کرمان و حومه فرصت مناسبی برای انتقال پیام‌های فرهنگی، معنوی و شهروندی است.

وی افزود: نصب ال‌سی‌دی در اتوبوس‌ها برای پیام‌رسانی به مردم در دستور کار قرار دارد و سامانه پیامکی سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند بر کار ما نظارت داشته باشند و انتقادات و پیشنهادات خود را ارسال کنند.

ایرانمنش استقبال مردم در مناطق حاشیه شهر کرمان و مناطق دور از مرکز شهر را خوب ارزیابی کرد و افزود: میانگین جابه‌جایی هر دستگاه اتوبوس فعال در کرمان و حومه روزانه 600 تا 650 نفر است.

وی گفت: میانگین جابه‌جایی هر دستگاه اتوبوس فعال در کلان‌شهرها و شهرهای بزرگ به یک هزار و 300 نفر هم می‌رسد، اما استقبال در شهر کرمان نسبت به شهرهای بزرگ استان‌های همجوار بیشتر است.

انتهای پیام/80019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول