اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص):

یادمان شهدای «بازی‌دراز» در سالروز این عملیات به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: یادمان شهدای «بازی‌دراز»در حال حاضر بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاشیم این یادمان هم‌زمان با سالروز این عملیات به بهره‌برداری برسد.

یادمان شهدای «بازی‌دراز» در سالروز این عملیات به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی ستاد راهیان نور که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جذابیت برنامه‌های راهیان نور استان کرمانشاه، نسبت به استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی بیشتر است.

عظیمی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی و بسیج محلات استان به مناطق عملیاتی جنوب را داریم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت خوب اسکانی که داریم هیچ محدودیتی از لحاظ اعزام این دو قشر وجود ندارد.

وی افزود: ظرفیت اسکان اردوگاه‌های استان در شهرهای اهواز و آبادان در مجموع یک‌هزار و 200 نفر و استان کرمانشاه از لحاظ ترابری نیز جزو رده‌های خوب کشور است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت یادمان شهدای بازی دراز، خاطر نشان کرد: این یادمان در حال حاضر بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاشیم این یادمان هم‌زمان با سالروز عملیات بازی دراز به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: در تابستان سال‌ جاری، کرمانشاه میزبان 54 هزار و 140 نفر از کاروان‌های راهیان نور 21 استان از کشور به مدت 3 روز بود و این کاروان‌ها از پاوه، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب و مناطق گردشگری و موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

عظیمی تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از 21 هزار نفر از دانش‌آموزان استان در یک اردوی یک روزه به مناطق عملیاتی غرب و بیش از 20 هزار دانش‌آموز استان از طریق اردوی راهیان نور در قالب طرح آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گفته وی، به‌طور کلی بیش از 42 هزار و 929 دانش‌آموز استان کرمانشاه در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب و غرب بازدید کردند.

عظیمی با بیان اینکه در کیفیت اعزام به مناطق عملیاتی جنوب تحول اساسی ایجاد شده است، گفت: ساخت اردوگاه در قدم‌گاه امام رضا (ع) با ظرفیت 600 نفر با کیفیت بالا و اردوگاه شهید رضا گودینی نیز با همین ظرفیت در اهواز، از لحاظ اسکان از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

وی افزود: اردوگاه‌های استان در اهواز و آبادان از اردوگاه‌های برتر و نمونه کشور شناخته شده است.

این فرمانده ارشد نظامی احداث بنای پنج طبقه ساختمان، سوییت خانوادگی، ساختمان محل اجرای نمایش رزمی فرهنگی، ساخت سوله برای اسکان کاروان راهیان نور، احداث شبکه برق را برخی از اقدامات مهندسی برشمرد که ستاد راهیان نور استان کرمانشاه انجام داده است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول