اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه گروه 64 توپخانه الحدید:

شهدا کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان ایمن کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه گروه 64 توپخانه موشکی و پدافند هوایی الحدید گفت: شهدا مانند ستارگانی در آسمان نورافشانی می‌کنند و ما را در برابر توطئه‌های دشمن یاری و از گزند آنان ایمن کرده‌اند.

شهدا کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان ایمن کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام حسن طاهری در یادواره سرداران و 75 شهید توپخانه سپاه خوزستان که در پادگان آیت الله العظمی خامنه‌ای گروه 64 توپخانه موشکی و پدافند هوایی الحدید برگزار شد اظهار داشت: شهدای عزیز ما در آسمان جهان چون ستارگانی می‌درخشند.

*بالاترین مزد مردان خدا

مسئول نمایندگی ولی فقیه گروه 64 توپخانه موشکی و پدافند هوایی الحدید با بیان مطلب که محفل نورانی متعلق به شهدای والامقام است خطاب به حاضران در یادواره سرداران و 75 شهید توپخانه سپاه خوزستان گفت: شما در جایی قدم گذاشته‌اید که صاحب خانه‌اش خدای تبارک و تعالی است.

وی افزود: خداوند متعال خود صاحب این خانه و محفل است زیرا شهادت را بالاترین مزد مردان خدا قرار داده و خودش را نیز خون بهایش معرفی می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ همه ما هستند و ما مدیون آنها هستیم.

وی با بیان اینکه ما هیچ وقت نمی‌توانیم دین شهدا را ادا کنیم گفت: برگزاری این یادواره لطف شهدا بود و این محفل با یاری خود شهدای عزیز برپا شده است.

*پیمودن صراط مستقیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه گروه 64 توپخانه موشکی و پدافند هوایی الحدید اظهار داشت: از شهدا می‌خواهیم که ما را توجه به خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یاری کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که شهدای والامقام همه ما را در پیمودن صراط مستقیم و بندگی خداوند متعال کمک کنند تا بتوانیم کمی از دینی که بر گردن ما دارند را ادا کنیم.

طاهری در پایان از تلاش همه دست اندرکاران برگزاری یادواره بویژه فرماندهی و پرسنل گروه 64 توپخانه موشکی و پدافند هوایی الحدید قدردانی کرد.

انتهای پیام/2329/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول