اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات 4 جانبه بوکس

جیرفت قهرمان جام یادواره شهدای ورزشکار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت گفت: تیم بوکس جیرفت مقام نخست مسابقات چهارجانبه بوکس جام یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان را کسب کرد.

جیرفت قهرمان جام یادواره شهدای ورزشکار شد

محمد مجیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: تیم بوکس جیرفت مقام نخست مسابقات چهارجانبه بوکس جام یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان را کسب کرد.

وی افزود: این مسابقات چهارجانبه با شرکت تیم‌های کرمان، جیرفت، سیستان و بلوچستان و کهنوج در محل خانه بوکس در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی برگزار شد که در پایان در بخش تیمی شهرستان جیرفت مقام اول، تیم کرمان مقام دوم و تیم سیستان و بلوچستان مقام سوم را کسب کردند.

مجیدی تصریح کرد: از تیم جیرفت محمدامین کالی، حمزه مشایخی، احسان خواجه، امیرحسین احمدی، محمد امیرافضلی، جمشید دژ، حجت آفتابی، سعید خواجه، محمدجواد رجایی و معین مشایخی در وزن‌های خود مقام‌های اول و دوم را کسب کردند، این تیم با مربیگری حسن عبداللهی و علیرضا معاصر در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات ژیمناستیک قهرمانی

مجیدی‌فر اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات ژیمناستیک قهرمانی با همکاری نهادهای ورزش و جوانان جیرفت، هیئت ژیمناستیک شهرستان و اداره آموزش و پرورش جیرفت در سالن ورزشی بانو برگزار شد و در این مسابقات تیم مجتمع ورزشی شهید باهنر مقام نخست، تیم مجتمع ورزشی چابک مقام دوم و تیم مجتمع ورزشی منتظران مهدی (عج) مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: در این مسابقات تیم مجتمع ورزشی شهید باهنر با 22 نفر و تیم‌های مجتمع ورزشی چابک و مجمتع ورزشی منتظران مهدی (عج) هر کدام با 9 نفر در این مسابقات شرکت داشتند.

انتهای پیام/2655/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول