اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

زمزمه شهدا جز رهروی ولایت چیز دیگری نبود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: زمزمه تمام شهدای ما در حیات پاکشان ولایتمداری و در تبعیت ولی فقیه زمان بودن، بود که همیشه بر آن تاکید داشتند.

زمزمه شهدا جز رهروی ولایت چیز دیگری نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با جمعی از خانواده‌های شهدا در شهرستان نمین اظهار داشت: پشتیبانی از ولایت فقیه بزرگ‌ترین سرمایه و دستاورد انقلاب اسلامی است که همه باید چه خواص و چه عوام در تبعیت و فرمانبرداری این عرصه مجاهدانه حاضر شده و اجازه ندهیم دشمنان ما از برخی غفلت‌های روزمره ما استفاده کرده و در مسیر تاخت و تاز به این عرصه و جایگاه والا باشند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از دو حربه فریبنده برای گمراه کردن مردم ما استفاده می‌کند که اگر دقت و هوشیاری به خرج ندهیم، ممکن است در میدان دشمن فریب خورده و بازی را به نفع آنها تمام شده بدانیم.

نیکزاد خاطر نشان کرد: یکی از این حربه‌ها، حربه دور کردن ملت ایران از ثقل و محوریت انقلاب اسلامی همان ولایت فقیه است که با این حربه دشمن سعی می‌کند به هر نحو ممکن آرمان‌ها و ارزشمندترین حرکت ملت را تضعیف کرده و یا به سخره بگیرد در حالی که انقلاب اسلامی محصول خون هزاران شهیدی است که هرگز برگشت و راه عقب‌نشینی در آن امکان‌پذیر نیست.

این مسئول یاد و خاطره شهیدان سرفراز دیار نمین و همچنین سرزمین پاک ایران را گرامی داشت و از خانواده‌های معظم شهدا به عنوان پشتیبانان اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

وی اضافه کرد: وظیفه ما است که با سرکشی و رفع مشکلات بخشی از وظیفه خود را در قبال خون شهدا و ایثارگری آنها انجام دهیم و بیش از این نگذاریم که عده‌ای از خانواده‌های شهدا و ایثارگر در مشکلات و دغدغه‌ها گرفتار آمده و یا مورد بی‌توجهی قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل بیان کرد: ‌تا زمانی که دعای خیر شهدا و خانواده‌های شهید پشت سر مسئولان کشور است هیچ خطری آنها را در صیانت از ارزش‌های انقلاب و حریم ولایت تهدید نمی‌کند.

نیکزاد ادامه داد: در کنار این پشتیبانی‌ها است که قطعاً مسئولان دلگرم به ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر شده و عرصه خدمتگزاری را عرصه شایسته برای خدمت به بهترین سرمایه‌ها و ناب‌ترین گنجینه‌های روزگار خود می‌کنند که اینها همان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند که از جان و دل در این مسیر تلاش کردند.

در این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز خدمت به خانواده‌های 3 هزار و 400 شهید استان و صدها جانباز، آزاده و ایثارگر را بزرگ‌ترین نعمت و سرمایه حرکتی مسئولان استانی و کشوری اعلام کرد و گفت:‌ ما امروز تمام داشته‌های خودمان را از مجاهدت ایثارگران داریم که شبانه‌روز می‌کوشند تا آرمان انقلاب اسلامی احیا شده و ماندگار بماند.

سید ودود سید شنوا در ادامه سخنان خود افزود: امروز دشمن و استکبار جهانی با تمام توانشان در آزمودن این ملت یک بار دیگر به صحنه آمدند اما با هزیمتی سنگین‌تر از جنگ هشت ساله میدان را ترک می‌کنند.

وی به حرکت مثبت استاندار اردبیل و فرمانداران در دیدارهای هفتگی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: ما در این سفر ضمن دیدار با خانواده‌های شهدا هدایای دفتر مقام معظم رهبری را به خانواده‌های ایرج شاهماری و اکبر ایمانی در نمین اهدا کردیم تا بتوان ادای احترامی به مقام و منزلت شهدا و خانواده‌های گران‌سنگ آنها کرد.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول