اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز امور تربیتی

مراسم عطرافشانی مزار شهدا در زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز تأسیس امور تربیتی، مراسم عطرافشانی مزار شهدا در زنجان برگزار شد.

مراسم عطرافشانی مزار شهدا در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان بعدازظهر امروز در مراسم تبریک هشتم اسفند سالروز تأسیس امور تربیتی و تشریح برنامه‌های این هفته به نقش و جایگاه مربیان پرورشی در تربیت آینده‌سازان جامعه اسلامی و وظیفه خطیر آنها اشاره کرد.

علی موسوی با بیان اینکه مربیان پرورشی نقش مهمی در تربیت بهتر دانش‌آموزان دارند، ادامه داد: باید با انجام برنامه‌های صحیح و اصولی در زمینه تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستند، خاطرنشان کرد: حفاظت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری و دستاورد‌های آن و انتقال به نسل جدید وظیفه ما‌ست.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته امور تربیتی تصریح کرد: امید است در این هفته با بررسی عملکرد خود گام‌های مؤثری به منظور ایجاد تحول بر‌داریم.

وی با اشاره به اینکه سالانه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته امور تربیتی اجرا می‌شود، اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان و آشنایی با روش‌های بهتر تربیت کردن آنها است.

لازم به ذکر است، در این مراسم جمعی از معاونان و مربیان پرورشی ناحیه دو زنجان با حضور در مزار شهدا با عطرافشانی و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

همچنین در ادامه مراسم قرائت زیارت عاشورا توسط حاضران برگزار شد.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول