اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

جذب سرمایه‌گذاری کلید گشایش اقتصادی منطقه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه صنعت و معدن کلید گشایش و تحول منطقه جنوب استان اردبیل است.

جذب سرمایه‌گذاری کلید گشایش اقتصادی منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در جلسه‌ای که با برخی از سرمایه‌گذاران و مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به محرومیت‌های مضاعف شهرستان‌های خلخال و کوثر و ضرورت توجه بیش از پیش به این مناطق در حوزه‌های مختلف، توسعه صنعتی متناسب با توانمندی‌ها و بضاعت‌های منطقه‌ای یکی از ضرورت‌های اولویت‌دار است.

وی با یادآوری اینکه در جذب سرمایه‌گذاری‌ها باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت کرد تا یک تحرک واقعی در تمام حوزه‌های عمران و آبادانی جنوب استان را مشاهده کرد، ادامه داد: قطعاً در این بین آنچه مهم به نظر می‌رسد، جذب سرمایه‌گذاران به عنوان کلید توسعه همه‌جانبه جنوب استان است که می‌تواند به تحرک و پویایی بیشتر کمک کند.

جعفری‌بنه خلخال خاطرنشان کرد:‌ با توجه به وجود معادن غنی و دارای توجیه اقتصادی بالا در جنوب استان، سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌تواند به بهبود اوضاع و ایجاد اشتغال و تولید کمک کند.

این مسئول تصریح کرد: در همین راستا و در بازدیدی که با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از برخی واحدهای فرآوری این صنعت در مرکز استان داشتیم، راهکارهای موردنظر با هدف جذب سرمایه‌گذاران و ارائه مشوق‌های لازم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند، بازوی توانمند در این حوزه باشد، موضوع حمایت از سرمایه‌گذاران در صنایع تبدیلی و فرآوری است که هم در بخش کشاورزی و هم صنعت و معدن می‌تواند، تحول عظیمی را ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با برخی از علاقمندان سرمایه‌گذاری در جنوب استان جلسات و نشست‌هایی را برگزار کردیم و از آنها خواستیم، طرح‌ها و برنامه‌های مزیت‌دار خود را ارائه کنند تا راهکار جذب سرمایه‌گذاری و پرداخت تسهیلات برای سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف بهتر از گذشته فراهم آید.

جعفری‌بنه خلخال ابراز داشت: کاهش بروکراسی‌های خسته‌کننده و استقبال گرم و صمیمانه از این علاقمندان به توسعه منطقه می‌تواند در شرایط فعلی کشور بخش عظیمی از مشکلات تولید و اشتغال را حل کند.

وی ادامه داد: ما باید چنین برنامه‌ریزی را در اولویت کاری قرار دهیم و در کنار توجه به افزودن مشوق‌های لازم با انگیزه‌بخشی و اعتمادسازی رغبت بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مهیا کنیم.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: در این جلسات و بازدیدها که در قالب فرآیند کار و تولید از برخی واحدهای صنعتی صورت گرفته، تصمیماتی گرفته‌ایم تا با اخذ مجوزهای لازم در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز فعالیت سرمایه‌گذاران در خلخال و کوثر باشیم.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول