اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک خبر یک شهرک/ 10

وفایی‌نژاد: شرایط برای حضور سرمایه‌گذاری در جویبار فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شرایط برای حضور سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی جویبار فراهم است.

وفایی‌نژاد: شرایط برای حضور سرمایه‌گذاری در جویبار فراهم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسئولان شهرک صنعتی مازندران قابلیت‌های شهرک صنعتی مازندران را به سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی منتشر کردند.

دفتر خبرگزاری فارس در مازندران در نظر دارد قابلیت‌های اقتصادی و تولیدی مازندران را در قالب یک روز یک خبر منتشر و سرمایه‌گذاران را در جریان قابلیت‌های صنعتی مازندران قرار دهد.

شهرک صنعتی جویبار

این شهرک در شهرستان جویبار و در مجاورت روستای کوهی خیل و به فاصله 25 کیلومتری مرکز استان مازندران و 275 کیلومتری مرکز کشور واقع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران درباره زمان شروع تاسیس شهرک صنعتی جویبار گفت: هیئت دولت در سال 1371 نسبت به احداث این شهرک در جویبار موافقت کرد.

عباسعلی وفایی‌نژاد خاطرنشان کرد: شروع فعالیت عمرانی شهرک صنعتی جویبار از سال 1376 آغاز و 99 واحد قرار در این شهرک با واحدهای تولیدی مازندران منعقد شد.

این مسئول مزیت‌های شهرک صنعتی جویبار را قرارگرفتن در فاصله 52 کیلومتری بندر امیرآباد عنوان کرد و گفت: در فاصله 30 کیلومتری این شهرک راه آهن سراسری جمهوری اسلامی ایران در شهر قائمشهر واقع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در ادامه به فاصله 35 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی دشت ناز در شهرک صنعتی جویبار اشاره کرد و گفت: غالب فعالیت‌های شهرک صنعتی جویبار در صنایع شیمیایی است.

وفایی‌نژاد مساحت شهرک صنعتی جویبار مازندران را 64 هکتار اعلام و یادآور شد: در حال حاضر 52 بهره‌بردار در این شهرک مشغول فعالیت هستند.

این مسئول در ادامه به اختصاص 15 مگاوات برق در این شهرک اشاره کرد و یادآور شد: آب در نظر گرفته شده در این شهرک حدود پنج لیتر در ثانیه برای واحدهای بهره‌بردار است.

وی درباره وضعیت گاز این شهرک گفت: با اقدامات انجام شده در سال جاری مشکل گازرسانی به این شهر مرتفع شد واین شهرک از گاز طبیعی برخوردار است.

 وفایی‌نژاد درباره وضعیت اینترنت و مخابرات در شهرک صنعتی جویبار ادامه داد: خطوط مخابرات و اینترنت در همه شهرک‌های صنعتی مازندران موجود است.

وی در پایان درباره وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی جویبار خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی جویبار آغاز و حدود 75 درصد کار اجرایی آن به اتمام رسید.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول