اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

سرمایه‌گذاران زیر چتر حمایت قضائی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری در استان کرمان فعالیت می‌کند و سرمایه‌گذاران زیر چتر حمایت قضائی هستند.

سرمایه‌گذاران زیر چتر حمایت قضائی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جنوب شرق ایران در کرمان اظهار داشت: بر خلاف تمام تلاش‌های به نسبت خوب اقتصادی که در شهر کرمان انجام شده است، اما سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی در حد و اندازه کرمان نیست.

وی ابراز داشت: در استان کرمان ثروت‌های نهفته‌ای را در دل زمین داریم و در تمام استان سرمایه بالقوه‌ای را می‌بینیم.

توکلی با اشاره به اینکه از نظر قانون مشکلی برای انجام سرمایه‌گذاری نداریم، خاطر نشان کرد: کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری در استان کرمان فعالیت می‌کند و هر کجا که در روند کار کندی ایجاد شود در محدوده قانون در خدمت هستیم.

وی با بیان اینکه در کرمان و در حوزه سرمایه‌گذاری هیچ ناهماهنگی نیست، افزود: ما به توسعه استان و ایجاد اشتغال فکر می‌کنیم و برخی از نابسامانی‌ها را ناشی از عدم اشتغال می‌دانیم.

این مسئول قضائی اذعان داشت: امنیت قضائی پیش‌شرط امنیت اقتصادی است و ما مالکیت را محترم می‌دانیم و از هر نوع سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی حمایت می‌کنیم.

توکلی ابراز داشت: اگر در مواردی گره‌هایی به وجود آمده، سعی کردیم آن را برطرف کنیم و در پایان دست هر سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را می‌فشاریم و زیر چتر حمایت قضائی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول