اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل / 1:

شهرداری‌ها در جذب سرمایه‌گذار موفق نیستند

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: شهرداری‌ها در جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی موفق نیستند.

شهرداری‌ها در جذب سرمایه‌گذار موفق نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی صبح امروز در نشست خبری که به همت انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان برگزار شد، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

عدم موفقیت شهرداری‌ها در جذب سرمایه‌گذار

وی با اعلام این‌که شهرداری آمل نیز مانند سایر شهرداری‌ها در جذب سرمایه‌گذار موفق نبوده است، اظهار داشت: در دیداری که با رئیس شورای شهر تهران در آمل داشتیم وی نیز تأکید داشت که چون مدیریت‌ها سلیقه‌ای است سرمایه‌گذاران احساس امنیت نمی‌کنند و به همین دلیل در امور شهری مشارکت چندانی ندارند.

بازسازی بازار قدیم آمل

وی با اشاره به این‌که بازار شهر آمل یکی از قدیمی‌‌ترین بازارهای کشور است، افزود: برای مرمت و بازسازی این بازار، بازار زرگرها با مشارکت این صنف بازسازی شده و هم‌اکنون میراث فرهنگی نیز در حال ترمیم سقف این بازار است.

امیرسلیمانی گفت: بازار عطاران، نوراسته و نمادمال راسته نیز طبق تفاهم‌های صورت گرفته در شش ماه نخست سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

جمع‌آوری تابلوهای نامناسب تبلیغاتی

شهردار آمل با اشاره به این‌که در بسیاری از شهرها، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یک ابزار اقتصادی است، عنوان کرد: در برخی مکان‌ها در زمینه نصب تابلوهای تبلیغاتی عملکرد مناسبی نداشتیم و به دنبال جمع‌‌آوری تابلوهای نامناسب هستیم.

شهردار آمل با بیان این‌که دل خودمان نیز برای هتل شهرداری می‌سوزد، گفت: سال‌ها برای این مجموعه هزینه شده است و در زمان خودش یک افتخار معماری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به این‌که مذاکرات زیادی برای واگذاری هتل شهرداری آمل صورت گرفته است و در یک وهله ضمانت‌نامه نیز آورده شده است، ادامه داد: شهرداری در بازگشایی این پروژه به دنبال منافع مالی نیست و اجاره با قیمت هنگفت طلب نمی‌‌کند.

امیرسلیمانی عنوان کرد: آخرین مذاکرات با شرکت سرمایه‌گذاری شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) که تعداد میهمانانشان زیاد است صورت گرفته، پیش‌نویس قرارداد نوشته شده است و قرار است در یکی دو روز آینده نتیجه نهایی اعلام شود در غیر این صورت شهرداری با مساعدت مالی، این هتل را برای تجهیز و بهره‌برداری به سامانه بهسازی و نوسازی بافت فرسوده می‌سپارد.

ساخت 10 کیلومتر پیاده‌رو در آمل

وی با اشاره به وضعیت فضای شهر برای معلولان نیز عنوان کرد: 10 کیلومتر پیاده‌روسازی در سطح شهر آمل صورت گرفته است که به نظر می‌رسد در سطح کشور بی‌نظیر باشد.

امیرسلیمانی با بیان این‌که معضل‌های زیادی برای این پیاده‌روسازی‌ها تحمل کردیم، افزود: برای ساخت این پیاده‌روها 10 میلیارد تومان هزینه شده است که امیدواریم با ساخت این فضاها، معلولان دیگر در تردد از خیابان‌ها مشکلی نداشته باشند.

چاله‌چوله‌ها محصول شهرها

امیرسلیمانی با اشاره به این‌که آسفالت‌های سطح شهر قدمت زیادی دارد که موجب چاله‌چوله‌هایی نیز می‌شود، گفت: واحد امانی شهرداری هر روز در حال انجام این پروژه‌ها و روزانه هشت سرویس آسفالت در کوچه‌ها و معابر تخلیه می‌شود.

وی با اعلام این‌که در این زمینه لازم است جدیت بیشتری داشته باشیم، اظهار داشت: اگر برای آسفالت معابر درخواستی باشد و یا همکاران ما در این زمینه مشاهداتی داشته باشند به سراغ مناطق می‌رویم.

امیرسلیمانی تصریح کرد: چاله‌چوله‌ها محصول همه شهرها است و نمی‌توان آن را مختص به یک شهر دانست.

انتهای‌پیام/86011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول