اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار عنوان کرد

معرفی ظرفیت‌های منطقه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کرمان فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای منطقه بود تا مسئولان این موارد را ببینند و در راستای رفع مشکلات آن اقدام کنند.

معرفی ظرفیت‌های منطقه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

حجت‌الاسلام عباس گروهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کرمان که در شهرستان رودبار برگزار شد، فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای منطقه بود تا همه مسئولان این موارد را ببینند و در راستای رفع مشکلات آن اقدام کنند.

وی افزود: برای برگزاری این همایش در شهرستان رودبار زحمات زیادی کشیده شده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، ایراداتی در کار بود، اما در حدی نبود که مسئله به این بزرگی نادیده گرفته شود و این ایرادات بیان شود.

امام جمعه رودبار بیان کرد: جنوب کرمان قطب کشاورزی کشور است و می‌تواند برای همه ایران اسلامی منشأ خیر و برکت باشد که باید به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.

گروهی عنوان کرد: با وجود این آب و خاک مناسب، هنوز در این مناطق فقر و محرومیت وجود دارد و می‌‌طلبد، مشکل آن ریشه‌یابی و دولت نیز نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشد تا بخشی از مشکلات برطرف شود.

به گزارش فارس، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کرمان با حضور استاندار کرمان، معاون وزیر جهاد کشاورزی، نایب رئیسان کمیسیون‌های اقتصادی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس اتاق بازرگانی، نماینده شهرستان‌های جنوبی کرمان و فرمانداران و مدیران کل این منطقه در رودبار برگزار شد.

انتهای پیام/2655/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول