اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم تنیس روی میز آسایشگاه کهریزک:

بانوان معلول با ورزش از افسردگی دور می‌شوند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم آسایشگاه کهریزک گفت: ورزش، بهترین راه مبارزه با افسردگی و دور شدن از بی‌انگیزگی در زندگی روزمره برای بانوان معلول است چراکه فعالیت در هر رشته ورزشی می‌تواند در امید به زندگی تأثیر مستقیم داشته باشد.

بانوان معلول با ورزش از افسردگی دور می‌شوند

الهام چزانی در حاشیه برگزاری دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات لیگ امسال در سطح بالایی برگزار شده بود که باید از دست‌اندرکاران به خصوص انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان تشکر داشته باشیم.

وی افزود: دور برگشت با توجه به تغییراتی که در تیم‌ها به وجود آمده بود و اضافه شدن نفرات جدید رقابت‌ها نزدیک‌تر و حساس‌تر برگزار شد و این موضوع باعث شد تا در مسابقات آخر و روز پایانی تیم‌های برتر مشخص نباشند و جذابیتی در مسابقات به وجود آورده بود.

بازیکن تیم تنیس روی میز آسایشگاه کهریزک که عنوان سومی مسابقات پاراآسیایی گوانجو را در اختیار دارد، تصریح کرد: پس از مدت‌ها امسال در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول کشور شاهد حضور گسترده بازیکنان ارزنده و مطرح این رشته در تیم‌های مختلف بودیم و این نشان از رشد تنیس روی میز در بین بانوان معلول در کشور دارد که امیدواریم در سال‌های آینده برنامه بهتر و دقیق‌تری برای برگزاری مسابقات لیگ شاهد باشیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر این‌که با چند تیم در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشتند و چه عناوینی را کسب کردند، اظهار داشت: به دلیل اینکه در آسایشگاه کهریزک بانوانی که حضور دارند در رده سنی بزرگسال هستند و بیشتر در کلاس نشسته فعالیت در رشته تنیس روی میز دارند فقط با یک تیم و در بخش نشسته بزرگسالان در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شدیم.

چزانی در ادامه اذعان کرد: در مجموع امتیازات دور رفت و برگشت ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول تیم تنیس روی میز آسایشگاه کهریزک در بخش نشسته بزرگسالان با کسب 11 امتیاز توانست در سکوی قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد که این شامل بهشته محمدی، الهام چزانی، حمیرا هدایتی، زینب طالبی و الهه غلامزاده بودند.

وی با اشاره به میزبانی خوب همدان در دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول یادآور شد: با توجه به اینکه بنده سال‌های زیادی در مسابقات شرکت داشتم باید از مسئولان ورزش همدان تشکر کنم که به نحو احسن موفق شدند تمام شرایط را در حد توان برای برگزاری این مسابقات داشته باشند.

قهرمان مسابقات ورزشی کشورهای اسلامی ابراز داشت: برگزاری مسابقات جانبازان و معلولان به دلیل مشکلات خاصی که دارند برای میزبانان زحمات زیادی را به دنبال خواهد داشت، اما انصافاً مسئولان ورزش همدان در نهایت دقت و ریزبینی شرایط میزبانی بسیار خوبی را فراهم کردند.

دور برگشت ششمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول کشور که با حضور 80 ورزشکار در قالب 20 تیم از 10 استان کشور طی سه روز به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان بود با اعلام نفرات برتر در چهار بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و همچنین نشسته و ایستاده رده بزرگسالان به پایان رسید.

انتهای پیام/89020/ج40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول