اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد

ضرورت ارائه امکانات اختصاصی و توسعه ورزش بانوان در البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر ضرورت ارائه امکانات و سالن‌های ورزشی اختصاصی به بانوان در این استان تأکید کرد و گفت: توسعه ورزش بانوان یکی از اولویت‌های این اداره کل است.

ضرورت ارائه امکانات اختصاصی و توسعه ورزش بانوان در البرز

علیرضا جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای بانوان ورزشکاری است که توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی حائز رتبه‌های برتر شده و با کسب مدال، افتخارآفرینی را برای استان داشته باشند.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به ظرفیت‌های ورزشی در این استان ما نیز باید زمینه‌های حضور و فعالیت ورزشی بانوان را بیشتر کرده و با ارائه امکانات ورزشی و تخصیص سالن‌های ورزشی به این قشر آنان را تشویق و ترغیب به حضور در عرصه‌های مختلف ورزشی نماییم.

جوانمردی با اعلام اینکه برخی از کمبودهای امکانات ورزشی برای این قشر سبب می‌شود تا آنان از علایق خود در یک رشته ورزشی صرف‌نظر کنند افزود: باید با استفاده از این پتانسیل‌ها و ارائه امکانات به آنان توسعه ورزش بانوان و کسب مدال‌های بیشتر را برای استان ایجاد نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به آمار موجود در این استان 44 هیئت ورزشی بانوان فعال است که تاکنون سرپرستان هیئت‌های تکواندو، کاراته، دوچرخه‌سواری، موتورسواری و اتومبیلرانی، پینگ‌پنگ، ورزش همگانی و جودو مشخص شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 125 هزار نفر ورزشکار نیز در این استان کارت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی دریافت کرده‌اند.

جوانمردی گفت: این تعداد ورزشکار در قالب 48 هیئت در بخش آقایان و 44 هیئت در قسمت بانوان با گرفتن کارت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول