اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس‌رضوی:

برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت از مصادیق ورزش همگانی است

خبرگزاری فارس:مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس‌رضوی گفت: برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت مردم یکی از مصادیق ورزش همگانی است که نقش ممتازی در رشد و گسترش آن دارد.

برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت از مصادیق ورزش همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جمشید مهریار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش همگانی؛ عامل اساسی در تامین سلامتی و کیفیت زندگی افراد جامعه است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس‌رضوی خاطرنشان کرد: فعالیت عمده موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی رشد، گسترش و ارتقاء ورزش همگانی است و بسترسازی و همگام‌سازی جامعه با ورزش آن هم از نوع همگانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این موسسه است.

وی افزود: مردم براساس فرهنگ و نگرش، باورها و همچنین با توجه به ویژگی‌های فردی شامل سن، شغل و وضعیت مالی خود در ورزش همگانی شرکت می‌کنند از این رو پرداختن به ورزش همگانی بسیار مهم و دشوار است که موسسه تربیت بدنی آستان قدس‌رضوی با پرداختن به رشته‌های مختلف ورزشی و فراهم‌کردن امکانات برای استفاده عموم مردم برای این مهم عینیت یافته است.

وی با اشاره به نقش آستان قدس‌رضوی در ترویج ورزش همگانی ادامه داد: جذب بیش از 7 هزار نفر در تربیت بدنی آستان قدس رضوی به عنوان بزرگ‌ترین کانون اوقات فراغت کشور، نشان از توجه ویژه این مجموعه به ورزش همگانی دارد.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس‌رضوی عنوان کرد: این موسسه همه ساله در تابستان با بیش از 30 رشته ورزشی در سنین مختلف به غنی‌سازی اوقات‌فراغت می‌پردازد و با فراهم‌کردن امکانات مناسب، شرایط ورزش برای اقشار مختلف را در تمامی طول سال فراهم می‌سازد که بیش از نیم میلیون نفر در طی سال از امکانات رفاهی موسسه بهره‌مند می‌شوند.

مهریار اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت مردم یکی از مصادیق ورزش همگانی است که نقش ممتازی در رشد و گسترش آن دارد و امروزه با سبقت ورزش قهرمانی، این عوامل دستخوش تغییرات فراوان شده است ولی آن چه مهم است برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت مردم و فرزندانشان و امکان رشد و گسترش ورزش همگانی است.

وی با اشاره به ارائه امکانات و خدمات مطلوب به ورزشکاران در این موسسه گفت: ساخت مجهز‌ترین اماکن ورزشی همراه با بهره‌برداری اصولی و علمی و بر اساس نیاز مخاطبان می‌تواند زمینه جذب هر چه بیشتر آن‌ها را فراهم کند.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول