اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصوبه‌ای از شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج مزین به نام شهید «علی فتاحیان» می‌شود

خبرگزاری فارس: در شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد که ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج مزین به نام شهید علی فتاحیان شود.

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج مزین به نام شهید «علی فتاحیان» می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور استاندار این استان، امام جمعه یاسوج و تنی چند از مسئولان ارشد فرهنگی این استان در دفتر حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست علاوه بر اینکه به موضوع اصلی یعنی تبیین سبک زندگی اسلامی پرداخته شد، مصوباتی نیز داشت.

نام‌گذاری ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج به نام ورزشکار شهید علی فتاحیان در این نشست توسط اعضا تصویب شد.

همچنین در این نشست مصوب شد که ساختمان مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به نام مرحوم علی امیری، مدیرکل اسبق بحران استانداری این استان که در حین مأموریت به سرای باقی شتافت، نام‌گذاری شود.

گفتنی است، شهر یاسوج چند سالی هست که در لیگ دسته اول فوتبال کشور نماینده‌ای به نام شهرداری یاسوج دارد که امسال مدعی و بخت نخست صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است.

ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری روزنه امیدی را برای استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده تا بتواند رضایت مسئولان فوتبال کشور را در صورت صعود این تیم به لیگ برتر برای کسب امتیاز میزبانی به دست آورد.

مسئولان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اکنون خوشبین هستند که با صعود این تیم به لیگ برتر سرنوشتی همچون گهر درود را تجربه نکنند.

هرچند که ورزشگاه تاکنون پیشرفت بیش از 95 درصدی داشته، اما به دلیل برخی بدهی‌ها این بیم می‌رود که با عدم تکمیل آن، تیم شهرداری نیز گرفتار سرنوشت گهر درود شود.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول