اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تنیس روی میز مجتمع نیکوکاری رعد کرمان:

توجه به معلولان ورزشکار نتایج خوبی را به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری فارس: سرمربی تنیس روی میز کرمان گفت: حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول و بها دادن به این آنها، نتایج خوبی را در میادین جهانی و بین‌المللی به همراه خواهد داشت.

توجه به معلولان ورزشکار نتایج خوبی را به ارمغان می‌آورد

آمنه حاجی‌حسینی در حاشیه برگزاری دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: پس از مدت‌ها امسال در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول کشور شاهد حضور گسترده بازیکنان ارزنده و مطرح این رشته در تیم‌های مختلف بودیم و این نشان از رشد تنیس روی میز در بین بانوان معلول در کشور است که در چهار سال حضور ما در لیگ این اتفاق برای نخستین‌بار افتاده است. 

وی در مورد ارزیابی لیگ برتر امسال نسبت‌ به سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: ششمین دوره لیگ برتر باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول، امسال نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت خوبی برخوردار است.

سرمربی تنیس روی میز کرمان با بیان اینکه دور برگشت این مسابقات با تغییرات در نفرات تیم‌ها همراه بوده است، تصریح کرد: پخش شدن بازیکنان ملی‌پوش و سابقه‌دار در رشته تنیس بین 20 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر موجب شده بود که رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه رشته تنیس روی میز در بین معلولان یکی از رشته‌های پرطرفدار محسوب می‌شود، افزود: بانوانی که محدودیت‌های زیادی در بحث ورزش دارند در این رشته مشکلات کمتری دارند و به همین دلیل این رشته از استقبال خوبی میان بانوان معلول برخوردار است که این گرایش در استان کرمان به خوبی مشهود است.

حاجی‌حسینی، کسب مقام نایب قهرمانی در ششمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاهی تنیس روی میز بانوان کشور را نشان از توسعه رشته تنیس روی میز در بین معلولان کرمانی دانست و ابراز داشت: این مهم با حمایت بخش خصوصی و تلاش بازیکنان به دست آمد.

وی متذکر شد: در رده سنی بزرگسالان و بخش نشسته تیم مجتمع نیکوکاری رعد کرمان موفق شد در مجموع امتیازات دور رفت و برگشت با هشت امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

سرمربی تنیس روی میز کرمان ادامه داد: این تیم متشکل از مطهره سیار، افسانه مهدی آبادی، مهناز مرادی و شیرین کاظمی‌زاده بودند.

 

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر این‌که در حال حاضر چند نفر از بانوان معلول کرمان در رشته تنیس روی میز مشغول به فعالیتند؟ اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح استان تاکنون موفق به شناسایی و جذب 20 ورزشکار معلول در دو کلاس ایستاده و نشسته و در رده‌های سنی مختلف شدیم.

حاجی‌حسینی ادامه داد: امیدواریم با جذب بودجه مناسب و تجهیزات در سال‌های آینده این تعداد بیشتر از قبل شود.

دور برگشت ششمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول کشور که با حضور 80 ورزشکار در قالب 20 تیم از 10 استان کشور طی سه روز به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان بود با اعلام نفرات برتر در چهار بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و همچنین نشسته و ایستاده رده بزرگسالان به پایان رسید.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول