اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت بابل خبر داد

تخفیف پنج تا 15 درصدی قیمت کالا در نمایشگاه بهاره بابل

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت بابل با بیان اینکه نمایشگاه بهاره بابل هشتم تا 15 اسفند دایر خواهد بود، گفت: در این نمایشگاه کالاها پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.

تخفیف پنج تا 15 درصدی قیمت کالا در نمایشگاه بهاره بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی اصغری در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه فروش بهاره مازندران در مصلی بابل با اشاره به اینکه این شهرستان با توجه به ظرفیت و تقاضای بالا فاقد نمایشگاه دائمی است، اظهار داشت: به دلیل تقاضای زیاد واحدهای تولیدی از شهرها و استان‌های دیگر برای شرکت در نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره بابل، راه‌اندازی نمایشگاه دائمی و تخصصی در بابل ضروری است.

وی با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار گوشت و مرغ و کالاهای اساسی نمایشگاه فروش بهاره از هشتم اسفند سال جاری است، ابراز داشت: این نمایشگاه در مصلی بابل افتتاح و تا 19 اسفند برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت بابل از افزایش 10 تا 15 درصدی تعداد غرفه‌های نمایشگاه فروش بهاره در سال جاری خبر داد و افزود: حدود 140 غرفه با مشارکت واحدهای تولیدی، شرکت‌های پخش، نمایندگی عمده‌فروشان، واحدهای توزیع مورد وثوق اتحادیه دارای پروانه و بهره‌برداری پروانه کسب شناسنامه‌دار اقدام به عرضه مستقیم کالا و خدمات می‌کنند.

اصغری با بیان اینکه کالاهای این نمایشگاه پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود، بیان داشت: در این نمایشگاه علاوه بر لباس، کیف و کفش، آجیل، مرغ و گوشت گرم و منجمد عرضه می‌شود.

وی از فعالیت یک تیم بازرسی متشکل از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: توسط کارشناسان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی تمامی کالاها نرخ‌گذاری شده و همه غرفه‌ها موظف هستند نسبت به نصب برچسب قیمت کالاها، صدور فاکتور رسمی متحدالشکل که نمایشگاه در اختیار آنها قرار داده در اختیار مصرف‌کنندگان و همشهریان عزیز بابلی قرار دهند.

اصغری تصریح کرد: تمامی شهروندان می‌توانند هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور را به بازرسان فعال در نمایشگاه اطلاع دهند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت بابل اذعان داشت: طبق هماهنگی به عمل آمده با بانک ملی تمامی غرفه‌ها مجهز به سیستم کارت‌خوان بوده و درصدد هستیم یک دستگاه عابر بانک برای رفاه حال مصرف‌کنندگان در نمایشگاه مستقر کنیم.

این مسئول اذعان داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی اداره صنعت، معدن و تجارت بابل برای برگزاری نمایشگاه، نداشتن زمین برای احداث نمایشگاه دائمی و تخصصی است.

اصغری با تقدیر از امام جمعه بابل که برای چند سال متوالی مکان مصلی را برای برگزاری نمایشگاه در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت بابل قرار داده است، افزود: در حال حاضر متقاضیان زیادی از شهرها و استان‌های دیگر برای شرکت در نمایشگاه‌های فروش بهاره در نوبت هستند که اگر بابل دارای نمایشگاه دائمی بود تعداد غرفه‌ها به 400 غرفه نیز افزایش می‌یافت.

وی از فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس خواست کارگروه تخصصی راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در فرمانداری بابل تشکیل شود.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول