اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 تا 25 اسفند ماه

نمایشگاه بهاره آستانه‌اشرفیه گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه‌اشرفیه از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا «بهاره» با مشارکت 70 واحد صنفی و تولیدی از نیمه اسفند ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه بهاره آستانه‌اشرفیه گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، اسماعیل قاسمی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های تنظیم بازار بهاره در آستانه‌اشرفیه را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در این راستا نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با مشارکت 70 واحد صنفی و تولیدی آستانه‌اشرفیه از تاریخ 15 تا 25 اسفند ماه جاری در خیابان امام (ره) جنب بازار جلالیه شماره دو برپا می‌شود.

به گفته این مسئول، شهروندان آستانه‌اشرفیه می‌توانند در ایام برگزاری این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 12 شب از آن بازدید کرده و اقلام پرمصرف مورد نیاز خود را با تخفیف معادل پنج تا 15 درصد تهیه کنند.

*اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در آستانه‌اشرفیه

وی افزود: به منظور نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات و حصول اطمینان از سهولت تامین مایحتاج عمومی در ایام پایانی سال، طرح نظارتی ویژه نوروز از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا 25 فروردین ‌ماه سال 92 در این شهرستان اجرا می‌شود.

قاسمی، از حضور 40 بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری آستانه‌اشرفیه در طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد.

وی اضافه کرد: بازرسان از واحدهای عرضه کالا به ویژه در زمینه کالای پرمصرف این ایام نظیر پوشاک، کیف و کفش، گوشت قرمز و مرغ، آجیل و خشکبار و دیگر مواد غذایی بازرسی‌های مستمر به عمل می‌آورند و بر فعالیت این واحدها نظارت می‌کنند.

*فروش فوق‌العاده 50 واحد صنفی در آستانه‌اشرفیه

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه‌اشرفیه با اشاره به برپایی فروش فوق‌العاده در این شهرستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 50 واحد صنفی آستانه‌اشرفیه برای برگزاری فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد به حدود 100 واحد برسد.

وی اضافه کرد: این واحدها عمدتاً عرضه کننده محصولات پرمصرف این ایام بوده و با نصب پلاکارد و اطلاع‌رسانی مناسب اقدام به ارائه کالای خود با حدود 10 درصد تخفیف از تاریخ 10 اسفند ماه تا پایان سال جاری می‌کنند.

قاسمی درباره توزیع میوه شب عید شهروندان آستانه‌اشرفیه، یادآور شد: به منظور تامین رفاه شهروندان 30 تن پرتقال و 15 تن سیب برای توزیع در این شهرستان در نظر گرفته شده است که با نرخ مصوب دولتی در ایام پایانی سال و عمدتاً در نمایشگاه عرضه مستقیم توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: با هدف تنظیم بازار در صورت کمبود عرضه و یا افزایش قیمت‌های کالای اساسی نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ مقادیر مناسبی از این کالاها که برای شهرستان آستانه‌اشرفیه ذخیره شده است با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود تا شهروندان در تامین این کالا دچار مشکل خاصی نباشند.

*کشیک برخی صنوف آستانه‌اشرفیه تا نیمه فروردین

این مسئول به کشیک برخی صنوف در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: برای استقبال مناسب‌تر از مهمانان نوروزی، برخی واحدهای صنفی و خدماتی آستانه‌اشرفیه در قالب کشیک خدماتی ساماندهی شده‌اند.

به گفته وی، واحدهایی از صنوف مختلف مانند پارکینگ‌ها، نانوایی‌ها، مراکز خدمات عمومی نظیر تعویض روغن، مکانیکی و ... برای این امر در نظر گرفته شده‌اند که با نصب پرده اقدام به ارائه خدمات ویژه به مسافران از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ‌ماه می‌کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با هدف گرامیداشت ایام نوروز و خوشامدگویی به مهمانان و شهروندان، با طراحی مناسب نمایی از سفره هفت‌سین در ورودی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نصب شود.

انتهای پیام/84001/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول