اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه امور صنفی بویراحمد خبر داد

آغاز نمایشگاه بهاره با 250 غرفه مختلف در یاسوج از 16 اسفند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه امور صنفی بویراحمد از آغاز نمایشگاه بهاره با 250 غرفه مختلف در یاسوج از 16 اسفند خبر داد.

آغاز نمایشگاه بهاره با 250 غرفه مختلف در یاسوج از 16 اسفند

اسکندر روزبهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به میزان آمادگی امور صنفی شهرستان در ایام نوروز و اجناس موردنیاز بازار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در سطح شهر یاسوج هیچ‌گونه مشکلی بابت کمی و کاستی محصولات برای شب عید وجود ندارد.

رئیس اتحادیه امور صنفی شهرستان بویراحمد ادامه داد: به منظور خدمت‌رسانی مضاعف و رعایت رفاه حال شهروندان نمایشگاه بهاره، مرکز این استان با 250 غرفه از تولیدکنندگان اصلی پوشاک، تنقلات، میوه، گوشت قرمز و سفید از 16 اسفند آغاز و تا 25 اسفند ادامه دارد.

روزبهی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر میزان میوه شب عید و دیگر کالاهای موردنیاز در این شهرستان خاطرنشان کرد: تاکنون 600 تن پرتقال و 500 تن سیب به همین منظور ذخیره شده است، از این رو از نظر میوه شب عید و دیگر کالاهای مصرفی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: قیمت‌های مصوبه در نمایشگاه بهاره با 10 تا 15 درصد زیرقیمت بازار آماده ارائه خدمات به همشهریان بوده که نمایشگاه واقع در انتهای بلوار قرنی منتهی به میدان انقلاب یاسوج در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: در این نمایشگاه گوشت گرم به قیمت مناسب توزیع خواهد شد؛ لازم به ذکر است که 50 غرفه تولیدی از نمایشگاه بهاره امسال به تولیدکنندگان استان‌های همجوار اختصاص نیافته و 200 غرفه دیگر سهم این استان است که امیدواریم با استقبال خوب مردم در این ایام مواجه باشد.

روزبهی، نقش و همکاری صنعت، معدن و تجارت با امور صنفی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: این مرکز برای تنظیم بازار، کمبودها و افزایش قیمت‌ها در سطح بازار و برپایی نمایشگاه‌ها، همکاری مناسبی برای تنظیم و کنترل قیمت غرفه‌ها داسته است.

رئیس امور صنفی شهرستان بویراحمد ادامه داد: گشت ویژه از طرف بازرسی مجمع امور صنفی و صنعت، معدن و تجارت وجود دارد که در صورت ارائه گزارش و مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

روزبهی در خصوص کمبود برنج مصرفی در سطح شهر یاسوج بیان داشت: با توجه به اینکه در چند وقت گذشته بازار دچار کمبود برنج شده بود، خوشبختانه با توزیع برنج در تعاون روستایی، فروشگاه‌های رفاه، اتکا و عاملان توزیع و در برخی نقاط شهر متقاضیان مراجعه کرده و برنج با قیمت مصوب دولتی را دریافت کنند.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول