اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال کاسپین قزوین:

داور به ضرر کاسپین سوت زد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین پس از شکست تیمش مقابل صنعت ساری گفت: داوری به ضرر ما و به نفع حریف بود که منجر به شکست تیم ما شد.

داور به ضرر کاسپین سوت زد

مجید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: دو تیم در طول بازی بازی محتاط و برابری انجام داند که در نهایت با برتری میزبان همراه بود.

وی بیان داشت: در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت گل خلق کردند که با بی‌دقتی بازیکنانم در زدن ضربات آخر همراه بود.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین با انتقاد از داوری این بازی ابراز داشت: فکر می‌کنم یکی از دلایل شکست تیم مقابل صنعت داور بود که در چند صحنه اشتباه سوت زد.

رضایی در ادامه درباره اخراج بازیکنانش توسط داور گفت: خطای دومی که بازیکنم روی بازیکن حریف داشت کارت نداشت که داور وی را با کارت زرد دوم جریمه و از زمین اخراج کرد.

وی یادآور شد: صنعت ساری از تیم‌های مدعی صعود به لیگ بالاتر است که پس از 10 نفره شدن تیم در برخی از دقایق بازیکنانش با توجه به تشویق تماشاگرانش بهتر از بازیکنان ما در زمین کار کردند.

سرمربی فوتبال کاسپین قزوین افزود: بازیکنان خوبی با توجه به بضاعت باشگاه در تیم جذب کردیم که در حال حاضر هیچ استرسی در مسابقات لیگ ندارند.

رضایی در پایان اظهار داشت: تیم ما نه شانس صعود دارد و نه از مدعیان سقوط است پس بازیکنان بدون هیچ استرسی در ادامه لیگ حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، تیم کاسپین قزوین از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای ساری یک بر صفر مغلوب میزبان خود صنعت ساری شد.

کاسپین قزوین هم‌اکنون با 28 امتیاز در رده هشتم جدول است.

انتهای پیام/86005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول