اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات دسته دوم فوتبال کشور

صنعت ساری به لیگ دسته اول نزدیک‌تر شد

خبرگزاری فارس: تیم صنعت ساری با پیروزی مقابل مهمان خود یک گام دیگر به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نزدیک‌تر شد.

صنعت ساری به لیگ دسته اول نزدیک‌تر شد

به گزارش فارس از شهرستان ساری، تیم صنعت ساری که در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه شهدای ساری میزبان کاسپین قزوین بود در نهایت با برتری یک بر صفر مقابل حریف یک گام دیگر صعودش را به لیگ دسته اول فوتبال کشور هموارتر کرد.

تنها گل تیم فوتبال صنعت ساری را سیدکاظم ساداتی در دقیقه 88 به ثمر رساند و سه امتیاز با ارزش به جمع امتیازات صنعت ساری افزوده شد.

نیمه نخست دو تیم برای محک یکدیگر به میدان رفتند و به جز در یکی دو صحنه بیشتر اوقات بازی توپ توسط بازیکنان دو تیم در وسط میدان در گردش بود.

با شروع نیمه دوم تیم میزبان برای اینکه فاصله امتیازات را با تیم صدرنشین کمتر کند با تشویق هوادارانش و همچنین با اخراج یکی از بازیکنان مهمان بازی بهتری ارائه داد و در سه نوبت توسط اسماعیل صمدی، سیداحد شفیعی و مهدی دستاران موقعیت خلق کرد که در امر گلزنی ناموفق بودند.

در مقابل تیم میهمان نیز در دو نوبت توسط علی فتحی و فرشاد محمد یاری در نیمه دوم موقعیت گلزنی داشتند که ناموفق بودند.

قضاوت این بازی که برعهده مهدی مرجان‌زاده بود به سه بازیکن کارت زرد و به یک بازیکن کارت قرمز نشان داد.

مهدی یزدان‌دوست از تیم کاسپین قزوین در دقیقه 67 پس از دریافت کارت زرد دوم توسط داور از زمین اخراج شد همچنین در این دیدار محمدمهدی کامل بازیکن کاسپین قزوین و عادل رمضانی از صنعت ساری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال صنعت ساری با این پیروزی ارزشمند صاحب 36 امتیاز شد و فاصله امتیازات خود را با تیم صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد و با دو پله صعود در رده سوم قرار گرفت و همچنان از مدعیان صعود برای لیگ دسته اول فوتبال کشور در فاصله پنج هفته تا پایان این رقابت‌ها است.

بازی صنعت ساری و کاسپین قزوین مهمان ویژه‌ای هم داشت، احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، هاشم جمشیدپناه معاون فنی ورزش اداره کل ورزش و جوانان ستان، غلامرضا بهروان و محمدهادی خلردی رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال استان و صالح کاردگر رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از جایگاه ویژه نظاره‌گر این بازی حساس بودند.

انتهای/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول