اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال استقلال ساری:

پنالتی استقلال با بدشانسی گل نشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت نوین آبادان گفت: با بدشانسی پنالتی ما به گل تبدیل نشد.

پنالتی استقلال با بدشانسی گل نشد

ابراهیم تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: به راحتی در این بازی می‌توانستیم با اختلاف دو یا سه گل حریف را شکست دهیم که در ضربات آخر بازیکنانم دقت و تمرکز نداشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه مهمان در آبادان حریف بودیم در طول بازی بازیکنانم سوار بر بازی، توپ و میدان بودند و اختیار عمل را از میزبان گرفته بودند.

سرمربی استقلال ساری تصریح کرد: پس از پذیرش قبول مسئولیت در استقلال ساری دو بازی خارج از خانه انجام دادیم که در هر دو بازی حق استقلال پیروز بود که با بدشانسی برنده نبودیم.

تقی‌پور گفت: قول حفظ سهمیه استقلال ساری را به مدیریت باشگاه دادم و همچنان سر قولم هستم و جایگاه این تیم را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با همت بازیکنان حفظ می‌کنیم.

وی درباره گل نشدن پنالتی تیمش اظهار داشت: پنالتی هم جزیی از بازی است که بهترین بازیکن دنیا هم در برخی مواقع پنالتی را خراب می‌کند.

سرمربی استقلال ساری اذعان داشت: از عملکرد بازیکنانم در آبادان رضایت دارم زیرا با توجه به شرایط آب و هوای خوزستان، بازی زیبا و تماشاگرپسندی را انجام دادند.

تقی‌پور در پایان افزود: هنوز پنج بازی دیگر لیگ باقی مانده که سه بازی خانگی داریم که با تشویق تماشاگران می‌توانیم به امتیازات کامل خانگی برسیم تا تیم را در لیگ نگه داریم.

به گزارش فارس، از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور استقلال ساری در مقابل میزبان خود صنعت نفت نوین آبادان در ورزشگاه تختی به تساوی بدون گل رسید.

استقلال ساری با 22 امتیاز در رده یازدهم جای دارد و همچنان خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول