اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته بیست و یکم لیگ دسته 2 فوتبال کشور

نفت صفر استقلال ساری صفر/ مازندرانی‌ها از برد فرار کردند

خبرگزاری فارس: از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه تختی آبادان نفت نوین این شهر در مقابل استقلال ساری تن به تساوی بدون گل داد.

نفت صفر استقلال ساری صفر/ مازندرانی‌ها از برد فرار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان در یک دیدار از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم استقلال ساری بود که در این مسابقه با توجه به 10 نفره شدن این تیم از دقیقه 44 بدون گل به پایان رسید.

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار دروازه‌بان زردپوشان آبادانی روی یک اشتباه بزرگ، توپ را در اختیار مهاجم حریف قرار داد و مجبور به خطا روی این بازیکن شد که داور این دیدار ضمن اخراج دروازه‌بان نفت نوین با کارت قرمز، مستقیم یک پنالتی را به سود استقلال ساری اعلام کرد.

این پنالتی به شکل عجیبی برای مازندرانی‌ها از دست رفت، تا تیم استقلال ساری از سه امتیاز مسلم این دیدار بگریزد.

شاهو اصغری قضاوت این دیدار را برعهده داشت و ضمن اخراج دروازه‌بان نفتی‌ها تنها یک بار از کارت زرد خود به ضرر آبی‌پوشان ساروی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم نفت نوین آبادان با این تساوی 27 امتیازی شد و در مکان هفتم جدول رده بندی مسابقات باقی ماند، استقلال ساری در هفته آینده باید به مصاف پرسپولیس ورامین برود که با توجه به کناره گیری این تیم از مسابقات این بازی با حساب سه بر صفر به سود آبادانی‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول