اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) مهاباد خبر داد

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق مهر امام رضا (ع) مهاباد

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) مهاباد گفت: امسال 20 میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق مهر امام رضا (ع) مهاباد پرداخت شده است.

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق مهر امام رضا (ع) مهاباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، کامران کریمی‌آذر پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال مهاباد که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان گام مهمی است تا جلو بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته شود.

وی با بیان اینکه در این راستا صندوق مهر امام رضا (ع) گام‌های موثری برداشته است، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات از طریق این صندوق در راستای ایجاد اشتغال انجام می‌گیرد.

کریمی‌آذر با اشاره به تسهیلات پرداخت شده از طریق این صندوق در مهاباد، افزود: امسال 20 میلیارد ریال برای 250 نفر توسط صندوق مهر امام رضا (ع) این شهرستان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات این صندوق با در دست داشتن معرفی‌نامه به این صندوق قابل پرداخت هستند، خاطرنشان کرد: این امر در راستای حمایت از ایجاد اشتغال است.

کریمی‌آذر مشاغل خانگی را بیش‌ترین میزان طرح‌هایی عنوان کرد که از این صندوق تسهیلات دریافت کرده‌اند و گفت: طرح‌های خوداشتغالی در مهاباد بیش‌ترین میزان تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه در این میان نیز طرح‌هایی چون گل‌سازی، مجسمه‌سازی، خیاطی و گلدوزی و شغل‌هایی از این قبیل بیش‌ترین میزان تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند، اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات با مشکل خاصی مواجه نیستیم و در حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی آمادگی لازم و کافی را داریم.

انتهای پیام/61001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول