اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام خواستار شد

نهادینه کردن فرهنگ اشتغال‌زایی جوانان در چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره به توجه و تمرکز جوانان به مدرک‌گرایی و میزنشینی گفت: با توجه به شرایط اشتغال‌زایی شهرستان چرام، جوانان می‌توانند در امورات کشاورزی، صنعتی و تولیدی این شهرستان فعالیت کنند.

نهادینه کردن فرهنگ اشتغال‌زایی جوانان در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز اولین جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان چرام با حضور فرماندار چرام، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه موقت، رئیس اداره ورزش و جوانان چرام، جمعی از مسئولان محلی و قشری از جوانان مرتبط با این نشست برگزار شد.

در این نشست که در سالن اجتماعات فرمانداری چرام تشکیل شد، علیرضا نیکروز با اشاره به نقش جوانان در پیشرفت جامعه و با ذکر کردن جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور اظهار کرد: ما در رابطه با کار خود در حوزه جوانان با مشکلاتی رو‌به‌رو هستیم، کمبودهایی هست و انتظاراتی هم جوانان دارند که ما تاکنون آن‌گونه که باید نتوانستیم مرتفع کنیم.

فرماندار چرام با تأکید بر این مطلب که هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو، تصریح کرد: این نشست فرمایشی نبوده و مسائل و مشکلات جوانان از قبیل ازدواج، بیکاری و نیازهای آنان ارزیابی شده که با تبادل نظر بتوان تصمیماتی در این خصوص اتخاذ کرد.

وی با اعلام پذیرش انتقاد در این نشست و با اشاره به اینکه نباید نیمه خالی لیوان را دید چرا که هیچ کاری را به پیش نخواهد برد، افزود: انتقاد باید باشد و اشکالاتی که بر حوزه کاری وجود دارد بیان کرده تا در جهت تعالی مرتفع کردن این مشکلات بتوانیم راهکار ارائه دهیم.

این مسئول به توجه و تمرکز جوانان به مدرک‌گرایی و میزنشینی اشاره کرد و یادآور شد: این فرهنگ باید نهادینه شود که جوانان فقط بر روی کار اداری تمرکز نکرده بلکه با توجه به شرایط اشتغال‌زایی شهرستان چرام، می‌توانند در امورات کشاورزی، صنعتی و تولیدی فعالیت کنند.

نیکروز در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به آسیب‌های گریبان‌گیر جوانان، اضافه کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌توان آسیب‌های فرهنگی را در جوانان شناسایی کرده و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد.

در نشست سامان‌دهی امور جوانان شهرستان چرام هر یک از جوانان به مشکلات و درد دل‌های خود پرداختند و در پایان سه کمیته فرهنگی، اقتصادی و پیگیری مصوبات، جهت بررسی مسائل امور جوانان تشکیل شد.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول