اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صندوق مهرامام رضا(ع) آذربایجان شرقی

1758 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در آذربایجان‌شرقی پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق مهرامام رضا(ع) آذربایجان شرقی، از پرداخت یک هزار و 758 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط صندوق مهرامام رضا(ع) از بدو تأسیس تاکنون در استان خبر داد.

1758 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در آذربایجان‌شرقی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی زارعی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: این میزان تسهیلات برای 39هزار و 553 نفر پرداخت شده است.

وی همچنین از اختصاص اعتبار ویژه‌ای به مبلغ 300 میلیارد ریال برای مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی علاوه بر اعتبارات جاری خبر داد.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در شهرستان اهر نیز برای یک هزار و 686 نفر 73 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی نیز، از250 هزار مورد بازرسی از واحدهای مختلف توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

علی عطاپور گفت: همچنین 15 هزار مورد پرونده تخلفات برای متخلفان تشکیل شده است.

وی، تامین کالاهای مورد نیاز مردم را از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و افزود: امسال اجناس مورد نیاز مردم از جمله برنج و گوشت تأمین و توزیع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نزدیکی ایام نوروز گفت: تدابیر لازم برای تأمین مایحتاج مردم، میوه و سایر کالاها شده است.

وی در مورد نظارت و کنترل قیمت اجناس نیز گفت: فروش کالاهای مورد نیاز مردم باید طبق قیمت‌های مصوب باشد و اگر کسی قیمت‌ها را افزایش دهد به شدت برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در مورد تأمین سیب ایام نوروز در آذربایجان‌شرقی گفت: علاوه بر سیب شهرستان مراغه و سایر استان‌ها از سال گذشته نیز سیب تولیدی شهرستان اهر نیز خریداری می‌شود و امسال نیز در خرید بازار عید عرضه خواهد شد.

وی، همچنین از تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در شهرستان اهر خبر داد.

انتهای پیام/60002/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول