اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین:

«تقلب» در انتخابات ایران شدنی نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین ضمن تقبیح عده‌ای از افراد که خارج از حوزه تقوا مطالبی را مطرح می‌کنند، گفت: «تقلب» در انتخابات ایران شدنی نیست.

«تقلب» در انتخابات ایران شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید جمال جلیلی که پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت ضمن تشکر از حضور مردم با وقار و ولایی شهرستان ورامین در راهپیمایی 22 بهمن ماه افزود: مردم ما در همه مقاطع انقلاب و نظام حضور داشته و دشمنان را مایوس و ناامید کردند و باعث نشاط دوستان نظام و انقلاب شد،مردم انصافا سنگ تمام گذاشتند.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: درست در زمانی که دشمنان تمام همت خود را علیه نظام به کار بستند مردم پا به عرصه گذاشتند و با راهپیمایی باشکوه 22 بهمن وقت‌شناسی خود را به اثبات رساندند و سبب شدند جشن بزرگ دینی و ملی کشور عزتمند برگزار شود، هرکس توانست به میدان آمد، هرکس نیامد حتماً مشکلی داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این حضور پیام‌های فراوانی برای جهانیان داشت، پاسخ محکمی به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان بود، ولایت‌پذیری مهمترین شاخصه پیام ملت ایران در 22 بهمن به شمار می‌رفت، همبستگی ملت نمایان شد.

زنگ انتخابات به‌صدا درآمده است

وی سپس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: زنگ انتخابات در کشور ما به صدا در آمده است، هرچند کار انتخابات به طور رسمی آغاز نگردیده ولی از تحرکات موجود مشخص است که یک برنامه‌ریزی و کار عظیم پیش رو داریم، سه مقطع در مورد انتخابات اهمیت دارد، مقطع قبل از انتخابات، مقطع حین انتخابات و مقطع بعد از انتخابات، اکنون در مقطع قبل از انتخابات قرار داریم و بنده نکاتی را در این خصوص عرض می‌کنم.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: دو انتخابات مهم پیش روی ما قرار دارد، نخستین انتخابات که پایه و اساس کار ما است انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است و انتخابات دیگر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها است، همکاران من کار سختی را پیش رو دارند، مسلماً چالش‌های فراوانی خواهیم داشت.

باید از تمام ظرفیت‌های خود در برگزاری انتخابات بهره‌برداری کنیم

وی اظهار داشت: از طرف دیگر هم دشمن فعال است و تلاش دارد به نحوی مانع ایجاد کند، خدا را شکر می‌کنم که 34 سال موفق نشده به انقلاب ما ضربه زند چرا که مسیر انقلاب ما مسیر روشنی است که توسط امام (ره) ترسیم شده و شهدا این راه را رفته‌اند و اینک ما به خوبی مسیر را می‌شناسیم.

سخنران امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین گفت: باید از تمام ظرفیت‌های خود در برگزاری انتخابات بهره‌برداری کنیم، در ایران انتخابات توسط خود مردم اجرا می‌شود، 8 تا 9 نفر از معتمدین مردم هیئت اجرایی انتخابات را تشکیل می‌دهند و مدیریت انتخابات و همچنین تعیین افراد در شعب توسط این هیئت است و ما تنها وظیفه تدارک کار را بر عهده داریم.

«تقلب» در انتخابات ایران شدنی نیست

جلیلی ضمن تقبیح عده‌ای از افراد که خارج از حوزه تقوا مطالبی را مطرح می‌کنند، گفت: «تقلب» در انتخابات ایران شدنی نیست، در هر صندوق 15 تا 16 نفر حضور دارند، این افراد نمی‌آیند آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشند، تمام تلاش ما هم اجرای انتخابات تحت لوای تقوای الهی است.

معاون سیاسی ‌ـ انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین افزود: مردم ما همان‌طور که در 22 بهمن ثابت کردند بر عهد خود با امام و شهدا ثابت قدم هستند در انتخابات هم حضوری دشمن شکن خواهند داشت و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

فضای رسانه‌ای کشور نیاز به آرامش دارد

وی عنوان کرد: فضای رسانه‌ای کشور هم قبل از انتخابات بسیار اهمیت دارد، این فضا نیازمند آرامش است،رسانه‌های عزیز مراقب باشند گرفتار جو سازی‌های دشمنان نشوند، نامزدها و داوطلب‌ها نیز آگاه باشند مبادا آب بر آسیای دشمنان بریزند.

کسی حق ندارد از امکانات بیت‌المال برای نامزد خاصی بهره برد

جلیلی در ادامه مسئولان ادارات و افرادی که امکانات بیت‌المال به‌عنوان امانت دستشان است را به تقوا دعوت کرد و گفت: کسی حق ندارد از امکانات موجود برای گروه، فرد و نامزد خاص بهره برد، من از مردم شریف و مومن ورامین می‌خواهیم هر مورد سوء استفاده از بیت‌المال در انتخابات را دیدند به ما اطلاع‌رسانی کنند تا با آنها برخورد شود، البته بدانید به لطف خدا طبق اسناد موجود فضای شهرستان ما نسبت به دیگر نقاط فضای مناسب و مطلوبی است.

سلب آسایش مردم مصداق بارز جرم است

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین سپس به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و اظهار داشت: این اعمال در چهارشنبه آخر سال نه مبنای شرعی دارد نه عقلی، چیزی که در آن آسیب است، صدمه است، سوختن و سلب آسایش دیگران است توجیهی ندارد، خوب این موضوع یک رسم شده است، ایرادی هم ندارد اما در چارچوب قوانین شهروندی، بدون آسیب رسانی به دیگران، سلب آسایش مردم مصداق بارز جرم و قابل رسیدگی در محاکم قضایی است.

این مسئول خطاب به مردم گفت: از شما مومنان و ملت فهیم ورامین خواهش دارم همانند سال‌های گذشته رعایت کنید تا مشکلاتی حادث نشود.

انتهای پیام/2462/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول