اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

سناریوی دشمن در انتخابات را باید شناخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با اشاره به برپایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال 92 در کشور گفت: سناریوی دشمن در این انتخابات را باید شناخت و هوشیار بود.

سناریوی دشمن در انتخابات را باید شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه موضوع مهم کشور در ماه‌های آتی را انتخابات دانست و اظهار کرد: دشمن از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد با فشار اقتصادی و ناامید کردن مردم مشارکت را در کشور پایین بیاورد.

وی با بیان اینکه دشمن از راه فشار اقتصادی می‌خواهد مردم را از انقلاب ناامید کند، افزود: همه تلاش غرب از طریق رسانه‌ها نیز همین است که القا کند در انتخابات آینده ایران نباید شرکت کرد.

افرادی توانمند را باید برای شوراها انتخاب کرد

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است تا مشارکت مردم در انتخابات سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: اگر مردم و مسئولان همدل و همگام پشت سر رهبر معظم انقلاب باشند یقین بدانند که دشمن راه به جایی نخواهد برد.

 

 

رضایی بیرجندی اضافه کرد: باید همه مردم و مسئولان برای انتخابات پرشور و با شکوه تلاش کنند.

وی با اشاره به انتخابات شوراها افزود: باید افرادی لایق، متخصص و توانمند را به شوراها فرستاد تا برای آبادانی بیشتر شهر تلاش کنند.

تاکیدات رهبری همواره باید چراغ راه مسئولان باشد

امام جمعه بیرجند با اشاره به مناسبت‌های هفته افزود: بنیاد مستضعفان خدمات بسیار خوبی در کشور انجام داده و امید است خدمات بیشتری به جامعه هدف ارائه دهد.

 

 

رضایی بیرجندی هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را بهترین فرصت برای کاشت نهال خواند و گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ حفظ منابع طبیعی را در جامعه احیا کنیم.

وی به مقاومت اقتصادی اشاره کرد و افزود: تاکیدات رهبری همواره باید چراغ راه مسئولان باشد و اگر مدت‌ها قبل ما به فرمایشات ایشان توجه جدی داشتیم امروز بیش از بیش نقشه‌های شوم دشمنان و توطئه‌های اقتصادی آنان را خنثی می‌کردیم.

انتهای پیام/2248/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول