اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

ورود زودهنگام به بحث انتخابات به کشور آسیب می‌‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نظرآباد گفت: ورود زودهنگام احزاب و شخصیت‌های سیاسی به بحث انتخابات به کشور آسیب می‌زند.

ورود زودهنگام به بحث انتخابات به کشور آسیب می‌‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: سال آینده دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این سال مردم باید رئیس‌جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سراسر کشور انتخاب کنند و انتخاب صحیح و منطقی آنها در حرکت ایران اسلامی به سمت توسعه و پیشرفت نقش بسیار زیادی دارد.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین افتخارات انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات آزاد، سالم و با حضور حداکثری مردم است، اما باید توجه داشت که اگر در این موضوع دچار اشکال و اشتباه شویم، آسیب‌هایی به کشور وارد خواهد شد.

وثوقی گفت: یکی از مهم‌ترین این آسیب‌ها ایجاد تنش‌های کاذب در کشور به واسطه ورود زودهنگام به بحث انتخابات است و متاسفانه مشاهده می‌شود که برخی از احزاب و گروه‌های سیاسی پیش از این که زمان قانونی فرا برسد، کارهایی را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: به طور قطع ورود زودهنگام به انتخابات سودی برای کشور و مصالح ملی نخواهد داشت و مردم نیز انتظار دارند که گروه‌ها و احزاب سیاسی به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

* گرانی ها باید با تلاش همه‌جانبه مهار شود

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش قیمت برخی کالاها در آستانه نوروز اشاره کرد و گفت: در این ایام مردم ایران اقدام به خرید مایحتاج نوروزی خود کرده و نباید با افزایش قیمت‌ها کام آنها تلخ شود.

وی در پایان تاکید کرد: مبارزه با گرانی‌ها و افزایش کاذب قیمت‌ها نیازمند عزم جدی و تلاش همه‌جانبه مسئولان است و مردم نیز باید در این زمینه به مسئولان کمک کنند تا ان‌شاءالله شاهد مهار قیمت‌ها در کشور باشیم.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول