اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

انتخابات آینده ریاست جمهوری دشمن‌شکن خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: خردادماه سال آینده با حضور آگاهانه مردم در صحنه، انتخاباتی سالم و دشمن‌شکن خواهیم داشت.

انتخابات آینده ریاست جمهوری دشمن‌شکن خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستانی در فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات آینده از دو برجستگی شاخص برخوردار است که وجهه ممتاز آن مشارکت حداکثری مردم و شاخص دیگر آن حضور کاندیداهای دلسوز و همراه با آرمان‌های نظام و رهبری انقلاب است.

وی ادامه داد: ‌فرمانداری اردبیل بدون هرگونه حاشیه‌سازی و هیاهو با توجه به حساسیت انتخابات پیش رو به وظیفه خود عمل کرده و اجازه نمی‌دهد، مسایل پیرامونی در انتخابات تأثیرگذار باشد.

دبیر خاطرنشان کرد:‌ مجموعه فرمانداری اردبیل آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه را در مرکز استان دارد.

این مسئول، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان اردبیل را به دلیل وجود تعداد زیاد روستا پرشور و همراه با طراوت خاص اعلام و تصریح کرد: همزمانی برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قطعاً بر شور و شعور حضور مردم می‌افزاید.

وی اضافه کرد:‌ باید با دوری از هیاهوهای سیاسی و با عمل به قانون شاهد انتخاباتی سالم و دشمن‌شکن باشیم که در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا با کمترین حواشی این انتخابات برگزار شود.

دبیر یادآور شد: انتخاباتی که قطعاً مظهر اقتدار ایران و مایه ذلت و خواری استکباری می‌شود که شبانه‌روز تلاش می‌کند تا ملت بزرگ ایران را از مسیر خود منحرف سازد.

عرضه کالاهای مورد نیاز با تخفیف 30 درصد در نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی، تولیدی و کارگری صنوف مختلف گفت: ‌سعی و تلاش بر این است تا با حضور در صحنه، از نزدیک مسایل و مشکلات را بررسی کرده و در جهت رفع آن با لمس مشکلات تصمیم درست و واقعی همراه با همفکری مدیران گرفته شود.

رئیس شورای اداری اردبیل خواستار کمک نمایندگان به مرکز استان از اعتبارات ملی شد و افزود: به دلیل آنکه شهرستان اردبیل 50 درصد مراجعات استان را پذیرا است و بیشترین خدمات در بخش‌های مختلف آموزشی، پزشکی و فرهنگی در مرکز استان حتی به سایر شهرستان‌ها نیز ارائه می‌شود، برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم باید سقف اعتبارات اردبیل را افزایش داد.

دبیر همچنین از حمایت ویژه از تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف برای اشتغالزایی خبر داد و تصریح کرد: ‌برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان نشست‌های مشترکی با آنان در محل کارشان برگزار و به بررسی مسایل آنها پرداخته شده تا کمک شایسته به تولیدکنندگان انجام شود.

وی از آمادگی نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌در این زمینه برای پذیرایی شایسته از میهمانان تمهیدات مناسب در نظر گرفته شده است.

دبیر همچنین از برگزاری دو نمایشگاه در اردبیل خبر داد و اضافه کرد: یکی از این نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل و دیگری در میدان وحدت این شهر برپا می‌شود.

وی بیان داشت:‌ برای رفاه حال مردم امسال در نمایشگاه‌های برپا شده کالاها با تخفیف 30 درصد ارائه می‌شود و ساعت عرضه کالا نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است.

دبیر از عرضه مرغ منجمد به قیمت 4 هزار و 400 تومان و گوشت منجمد به قیمت 16 هزار تومان و گوشت قرمز گرم به قیمت 14 هزار تومان در مراکز فروش و قصابی‌ها خبر داد.

این مسئول ادامه داد: عرضه گوشت در بازار مازاد بر مصرف مردم است و این عرضه تا شب عید ادامه می‌یابد.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اردبیل همچنین از عرضه سیب قرمز و پرتقال شب عید در 45 نقطه شهر اردبیل خبر داد و یادآور شد: برای حفظ قیمت بازار و رفاه حال عمومی این میوه‌ها تا شب عید از 15 اسفندماه عرضه می‌شود.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول