اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

سرویس‌های اطلاعاتی غرب به دنبال اخلال در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: امروز همه سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به فکر اخلال در انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند.

سرویس‌های اطلاعاتی غرب به دنبال اخلال در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری برای کشور اهمیت زیادی دارد بنابراین دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به این انتخابات و نیز ملت بزرگ ایران به کار گرفته است.

وی افزود: امروز همه سرویس‌های اطلاعاتی دنیا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران، تضعیف رهبری و روحانیت را در اولویت کار خود قرار داده‌اند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب و از این آزمون الهی سربلند بیرون می‌آیند.

بابایی با اشاره به سخنان امام و رهبری پیرامون مسئله نقض حقوق بشر توسط آمریکا، یادآور شد: آمریکا در حالی خود را مدافع حقوق بشر می‌داند که در عراق، افغانستان، بحرین و یمن ملت‌ها را به خاک و خون می‌کشد.                                                

رسالت کمیته امداد فقرزدایی و اشتغال‌زایی است

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی گفت: رسالت اصلی این نهاد فقرزدایی و اشتغال‌زایی است که مردم باید برای تحقق آن همکاری و در جشن‌ نیکوکاری به اقشار بی‌بضاعت و زیر پوشش کمیته امداد کمک کنند.

امام جمعه فردوس همچنین با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی افزود: امروز باید از منابع طبیعی به عنوان یک امانت نگهداری کنیم تا نسل‌های آینده نیز از آن بهره‌مند شوند.

بابایی کاشت درخت را یکی از راه‌های حفظ منابع طبیعی دانست و اذعان داشت: در هفته درختکاری همه مردم باید در فضاهای ممکن درخت بکارند.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول