اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ایران ملموس است

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: متولیان برگزاری انتخابات در نظام اسلامی دخالتی در نتیجه آن ندارند که با رجوع به انتخابات‌های گذشته، این مسئله کاملا ملموس است.

رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ایران ملموس است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی ظهر امروز در همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان در کانون شهید مطهری دهگلان اظهار کرد ملت ایران همیشه ثابت کردند که پای انقلاب، مقدسات و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

به گفته وی، نشست نمایندگان ایران و کشورهای 1+5 نشان داد که مواضع ایران کاملاً روشن و شفاف است و هیچ شبهه‌ای در برنامه‌های ایران وجود ندارد.

فرماندار دهگلان حضور مردم در راهپیمائی یوم‌الله 22 بهمن را نشان از شکست‌ناپذیری آنان خواند و استمرار این حضور را با توجه به اعمال تحریم‌های اقتصادی، بزرگترین پاسخ به استکبار جهانی است.

وی پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران را جمهوریت و اسلامیت دانست و گفت: این دو مؤلفه بسترساز عزت ملت و نظام هستند و این مهم را عینیت بخشیده‌اند.

رضائی تصریح کرد: افزایش 20 درصدی مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده در راهپیمائی یوم‌الله 22 بهمن آزمونی بود که مردم ملت ایران ثابت کردند که پیرو رهبری هستند و در دفاع از میهن اسلامی خویش کوتاهی نمی‌کنند.

فرماندار دهگلان افزود: در حقیقت همین ملت قهرمان در انتخابات  سال 92 با مشارکت حداکثری بار دیگر ثابت خواهند کرد پای عزت و سربلندی این نظام اسلامی ایستاده و در این راستا کوتاهی نخواهند کرد.

فرماندار دهگلان رعایت اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات از سوی متولیان و مجریان انتخابات با رعایت اصل امانتداری و حفاظت از آرای مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه شرعی و امری قانونی دانست.

رضائی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر انتخابات از وظایف اصلی ناظران شورای نگهبان است لذا باید همانند انتخابات‌های گذشته از آرای مردم صیانت کرده و مانع از ایجاد زمینه‌های سوءاستفاده دشمنان شوند.

انتهای پیام/79013/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول