اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

ملت بصیر ایران بار دیگر استکبار را ناکام گذاشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر استکبار را ناکام گذاشت.

ملت بصیر ایران بار دیگر استکبار را ناکام گذاشت

حجت الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور نشان داد مردم استان بوشهر با بصیرت کامل وارد صحنه شده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن پاسخی بود به زیاده‌خواهی استکبار و حامیانش که می‌خواستند مردم ایران را از نظام اسلامی‌شان بر حذر دارند اما بار دیگر شکست خوردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمائی که زیر ذره‌بین‌های استکبار برگزار شد، پاسخ محکمی به استکبار جهانی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت:  پیشرفت علمی و تحولات مهم داخلی سبب شده تا استکبار و فتنه‌گران انحرافی نحوه حضور بصیرت‌گونه ملت ایران در راهپیمائی 22 بهمن را زیر ذره‌بین قرار دهند.

وی به پیامدهای ارزشمند این حضور گسترده مردم اشاره کرد و ادامه داد: حضور میلیونی ملت ایران در این راهپیمائی برای همیشه بساط استکبار و فتنه‌گران انحرافی را در هم پیچید.

موسوی‌نیا ادامه داد: مردم استان بوشهر همپای مردم دیگر نقاط ایران اسلامی همواره در مسیر ولایت در صحنه‌های مختلف حضور دارند و هیچگاه صحنه را خالی نخواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول