اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

پیشنهاد مذاکره نشان‌ دهنده استیصال استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: پیشنهاد مذاکره با ایران اسلامی توسط آمریکا نشان‌ دهنده استیصال و درماندگی ایادی استکبار جهانی است.

پیشنهاد مذاکره نشان‌ دهنده استیصال استکبار است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده‌اند که بدون همراهی ملت بزرگ ایران اسلامی به حل کردن معضل‌های منطقه و مسائل جهانی قادر نیستند بنابراین خواستار برقراری ارتباط با کشور ما هستند ولی در این زمینه رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه سران نظام است.

 وی با بیان اینکه ملت بزرگ کشورمان همیشه در مقابل مستکبران عالم ایستاده‌اند، ادامه داد: ملت ما در مقابل متجاوزان و زیاده‌خواهان هیچ‌گاه سر تسلیم فرود نمی‌آورند چرا که این موضوع در تربیت دینی و اسلامی آن‌ها ریشه دارد و از ائمه اطهار(ع) آموخته‌اند که باید در مقابل زیاده‌خواهی ایستادگی شود به همین دلیل پایداری و مقاومت ملت ما در طول 34 سال گذشته به این موضوع منجر شده است که آمریکا در اندیشه مذاکره فرورفته و چنین پیشنهادی را مطرح کند.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه تهدید و تحریم با مذاکره در منافات جدی قرار دارد، بیان کرد: آمریکا در حالی پیشنهاد مذاکره را مطرح کرده است که روز به روز محاصره اقتصادی را تنگ‌تر کرده و شرایط را برای ملت ما دشوارتر از سال‌های قبل می‌کند بنابراین سران نظام به نمایندگی از ملت در چنین شرایطی برای گفت‌و‌گو حاضر نمی‌شوند.

وی لازمه برپایی مذاکره مقدماتی را تغییر رویکرد و خط مشی آمریکا در ارتباط با کشورمان دانست و تصریح کرد: چنانچه سردمداران این کشور در ارسال پیام دوستی به معنای واقعی کلمه صداقت داشته و برای برقراری ارتباط روش انسانی و منصفانه‌ای را در پیش بگیرد ما نیز از دولتمردان می‌خواهیم این موضوع محقق شود حال آنکه سران کشور نامبرده تاکنون گفتار و عملکرد متضادی را داشته‌اند.

باقری توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری را در همه موارد از جمله برقراری ارتباط با کشورهای دیگر یک ضرورت جدی قلمداد کرد و افزود: رهنمودهای ایشان همواره باید مورد توجه قرارگرفته و برای عملیاتی کردن نکات مختلف اهتمام شود به طوری که عملیاتی کردن رهنمودهای ایشان در چنین مواردی بیشتر مورد تاکید است.

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ملت ایران اسلامی به برقراری ارتباط به کشورهای لامذهب حاضر نیستند.

انتهای پیام /61002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول